مدافع تراکتور می‌گوید ادعای مس رفسنجان مبنی بر شایستگی در کسب برد را قبول ندارد.

قادری: حضور هواداران تراکتور انرژی بخش بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرش قادری درباره پیروزی مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خوبی بود و سخت بود اما همه بچه‌ها زحمت کشیدند و سه امتیاز را گرفتیم و در حضور هواداران این برد روحیه‌بخش را به دست آوردیم.

این مدافع مرکزی راجع به ادعای مس مبنی بر شایستگی در کسب سه امتیاز عنوان کرد: این حرف را قبول ندارم. مس موقعیت داشت و ما هم موقعیت داشتیم و این فوتبال است. آنها در نیمه اول موقعیت‌ داشتند و در نیمه دوم نتوانستند موقعیت بسازند. ما از گلمان دفاع کردیم و به خوبی این کار را انجام دادیم.

او درباره حضور طرفداران در ورزشگاه گفت: صددرصد حضور هواداران انرژی‌بخش بود. بازی اولی بود که هواداران را داشتیم و در حضور آنها بازی می‌کردیم. خیلی تیممان از نظر روحی بالاتر از مس بود و هواداران به ما کمک زیادی کردند و خوشحالم که سه امتیاز را به آنها هدیه کردیم.

مدافع تراکتور در خصوص ایجاد فاصله تراکتور نسبت به تیمهای پایین جدول اظهار داشت: استارت بردها را از این بازی زدیم. در این چند بازی با آقای ساغلام بدشانسی آوردیم اما این بازی را بردیم و امیدواریم که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان هم برنده شویم. هنوز ۱۸ امتیاز باقی مانده و میتوانیم رتبه خودمان را آبرومندانه کنیم.

وی با اشاره به دوره طولانی ناکامی تراکتور در برد عنوان کرد: در این مدت اتفاقاتی افتاد که عجیب بود. تیم ما از نظر مهره جزو سه چهار تیم بالای لیگ است. متاسفانه بدشانسی آوردیم و اتفاقاتی که نباید می‌افتاد، رخ داد. اما خوشحالم مس رفسنجان را بردیم و این برد می‌تواند شروع موفقیت ما باشد.

قادری درباره حضور زنوزی پیش از بازی با مس رفسنجان گفت: دومین دیدار من با آقای بود و ایشان تصمیم گرفتند خودشان باشگاه را اداره کنند. خیلی صحبت‌های روحیه بخشی بود و ایشان گفتند که دیگر تحمل ناراحتی مردم تبریز و هواداران تراکتور را ندارند.