مربی تیم فوتبال صنعت نفت ابراز امیدواری کرد تا با پیروزی در بازی فردا، عیدی بزرگی به هواداران فوتبال در آبادان تقدیم شود.

دهقان: فقط سپاهان و پیکان امسال اذیتمان کردند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه" به دلیل تداخل زمانی تمرین تیم فوتبال صنعت نفت با کنفرانس خبری، علیرضا منصوریان سرمربی نفتی‌ها نتوانست در کنفرانس حاضر شود و علی‌اکبر دهقان دستیار او در نشست خبری دیدار فردای تیمش مقابل پیکان تهران حضور یافت و در ساختمان سازمان لیگ پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

دهقان در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: پیشاپیش عید نوروز را شادباش می‌گویم، بالاخص به هواداران آبادانی چه در شهر آبادان و چه در کشور و خارج از کشور؛ انشالله سال خوبی توأمان با شادی داشته باشند. فردا بازی مهمی را داریم و همان‌طور که آقای منصوریان بارها تاکید کرده‌اند بازی خیلی سختی داریم. دور رفت دو تیم ما را اذیت کردند، که یکی پیکان بود و دیگری سپاهان.

وی افزود: قطعا فردا بازی مهم و حساسی داریم، علی‌رغم این‌که آقای مجتبی حسینی و سایر همکاران‌شان از دوستان و همبازیان هستند، قطعا فردا بازی جوانمردانه و به دور از حاشیه به انجام می‌رسد و هر تیمی به دنبال کسب موفقیت برای خود است. ما شدیداً به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم که بتوانیم عیدی خوب به هواداران‌مان و مردم آبادان بدهیم و آن‌ها را شاد کنیم و بتوانیم در ادامه‌ راه هم موفقیت‌هایی را داشته باشیم.

مربی صنعت‌ نفت در واکنش به تفاوت کیفیت بازی این تیم مقابل سرخابی‌های پایتخت توضیح داد: استقلال و پرسپولیس دو تیمی هستند که شرایط آرمانی و خوبی دارند، چه به لحاظ تاکتیکی و چه نفراتی. ما جلوی پرسپولیس بازی خوبی را ارائه کردیم، هر چند اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم، پرسپولیس هم موقعیت‌هایی داشت که می‌توانست به ما آسیب بزند و حتی به گل مساوی برسد، اما بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند و ما آن بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

دهقان ادامه داد: بازی با استقلال، بخشی از آن طبیعی بود، به‌خاطر این‌که از فشار یک بازی سنگین آمدیم و قبل از آن هم ما یک بازی سنگین مقابل گل‌گهر داشتیم؛ مشخص بود که احتمالاً ما اینجا دچار افت باشیم، هر چند که ما در نیمه‌ دوم شرایط‌مان بهتر شد و مالکیت بیشتری داشتیم و توانستیم مسلط بر بازی شویم اما فشار بازی‌های گذشته اثرگذار بود و نتوانستیم به گل برسیم.

مربی صنعت نفت درباره‌ بازی فردا توضیح داد: انشالله فردا با توجه به این‌که چند روز است در تهران حضور داریم و تمرینات خوبی را گذرانده‌ایم و توانستیم زمین خوبی را هم بگیریم، بتوانیم بازی خیلی خوب و آرمانی را داشته باشیم.

علی‌اکبر دهقان در واکنش به ناکامی پیکان در بازی‌های خانگی گفت: در هر صورت پیکان تیم خوبی است، شما به جدول هم نگاه کنید ما تنه به تنه هم هستیم؛ همان‌طور که علی آقای منصوریان گفتند و نظرشان این‌گونه است، ما دو تیم شبیه به هم هستیم، حالا آن‌ها در مسابقاتی که میزبان بودند نتوانستند پیروزی داشته باشند اما این از خوبی تیم‌شان کم نمی‌کند، چون تیم خوب و تاکتیکی‌ای هستند. قطعا فردا بازی خوبی را خواهیم دید.

وی افزود: ما به دنبال 3 امتیاز هستیم و نقاط ضعف و قوت حریف را کاملاً آنالیز و بررسی کردیم و مطمئنا هم ما دنبال 3 امتیاز هستیم و هم تیم پیکان؛ امیدوارم به دور از هر حاشیه‌ای بازی خوبی بشود.

دهقان درباره‌ غایبان صنعت نفت در بازی فردا گفت: ما تمام نفرات‌مان در اختیارمان هستند و مشکل خاصی نداریم و فقط اهل‌شاخه در آبادان بوده و همراه تیم‌مان نیست اما بقیه بازیکنان مشکل خاصی ندارند و محرومی هم نداریم.

مربی صنعت نفت در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: برای مدیرعامل محترم تیم‌مان آقای مهندس کی‌شمس آرزوی سلامتی دارم که دیروز دچار سانحه‌ رانندگی شدند؛ امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌شان را به‌دست بیاورند و در کنارمان باشند؛ جا دارد از زحمات‌شان تشکر کنم و انشالله هر چه زودتر به ما بپیوندند و باعث روحیه ما و مجموعه‌ تیم شوند.