باشگاه بارسلونا مذاکراتش با مدیر برنامه عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را در مراکش از سر خواهد گرفت.

مذاکرات مجدد بارسا با دمبله؛ این بار در مراکش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دمبله با بارسا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی را با این تیم امضا نکرده است. 

این بازیکن در فاصله دو ماه توانست نظر مدیران بارسا را به صورت کامل تغییر دهد و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی و درخشان این تیم در میدان شود. 

مدیران بارسا پیش از این قصد فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را داشتند و به او هشدار داده بودند که اگر از این تیم جدا نشود، تا پایان فصل جایی در ترکیب بارسا نخواهد داشت و فرصتی برای بازی به او نمی‌رسد. 

با این حال عملکرد درخشان این مهاجم فرانسوی در چند هفته اخیر باعث شده که هواداران این تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضور او در این تیم باشند و خوان لاپورتا تصمیم گرفته که دیداری با مدیر برنامه او در مراکش داشته باشد. 

متتو آلِمانی، مدیر اجرایی بارسا، قرار است به عنوان نماینده این باشگاه برای پیشبرد این مذاکرات راهی مراکش شود و صحبت‌هایی را برای تمدید قرارداد احتمالی با مدیر برنامه دمبله انجام دهد. 

هواداران بارسا که پیش از این به شدت از اقدامات و اظهارات دمبله عصبانی بودند و ژاوی بارها از آنها خواسته بود که دست از هو کردن این بازیکن بردارند، در جریان بازی با سویا به صورت ایستاده این بازیکن 24 ساله را تشویق کردن تا رضایت خود از عملکرد او و ادامه حضورش در نوکمپ را نشان داده باشند. 

هرچند که حامی اصلی این بازیکن ژاوی هرناندز است که پیش از این نیز بارها اعلام کرده بود از نظر او دمبله در پست خودش بهترین بازیکن دنیاست و علاقه زیادی به ادامه همکاری با او دارد.