علی محسن زاده ستاره دیدار نفت و ذوب آهن بود و موفق به حفاظت از دروازه تیمش شد.

محسن زاده: برای این مردم باید جانمان را بگذاریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، علی محسن زاده بهترین بازیکن زمین در بازی نفت با ذوب آهن بود و موقعیت‌های زیادی را از حریف گرفت و اجازه  نداد دروازه تیم‌شان باز شود وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: برای این بازی هم قسم شده بودیم که واقعاً سه امتیاز را بگیریم و هدیه خوبی به مردم مسجد‌سلیمان بدهیم که خدا را شکر با بازی خوب بچه ها این اتفاق افتاد و توانستیم سه امتیاز شیرین را در این برهه حساس بگیریم و دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم. 

او در مورد عملکرد خوب و کلین شیت در این بازی ادامه داد: هم در نیمه اول و هم درنیمه دوم چند موقعیت را از بازیکنان ذوب آهن گرفتم و بچه ها همه فوق‌العاده بودند و روز خوب من هم بود و توانستم دو، سه توپ خوب را مهار کنم.

گلر نفت در مورد اینکه چند کلین شیت در این فصل دارد عنوان کرد: نسبت به بازی هایی که کردم تعداد کلین شیت هایم خوب بوده. در ۱۶ بازی ۸ کلین شیت داشتم.

وی در مورد ساختار دفاعی تیمشان و عملکرد خوبی که داشته گفت: در نیم فصل دوم چند بازیکن اضافه و تیم تقویت و نسبت به نیم فصل اول شرایط خیلی بهتر شد.

محسن زاده در پایان در مورد شانس نفت برای بقا در لیگ افزود: برای مردمان مسجدسلیمان باید تمام وجودمان را بگذاریم و تیم را نگه داریم و قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد. انشالله با مردم مسجدسلیمان در پایان فصل جشن بقا را بگیریم.