سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش برای کسب نتیجه خوب به اهواز سفر خواهد کرد.

تارتار: بی‌دلیل بازیکن ما را محروم کردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با فولاد خوزستان درباره این مسابقه بیان کرد: طبیعتاً بازی با فولاد با توجه به کیفیت و ساختار این باشگاه بازی راحتی نیست. فولاد از تیم‌‌هایی است که خیلی قوی در چند سال گذشته عمل کرده و با آمدن آقای گرشاسبی روند‌شان را به خوبی ادامه داده‌اند و کادر فنی‌اش هم به جز چند هفته ابتدایی ثبات خوبی داشته است. بازیکنان تیم فولاد حفظ شده‌اند و در نیم‌فصل نیز این تیم به خوبی تقویت شده است، آنهم در زمانی که هیچ تیمی نتوانست به خوبی خودش را تقویت کند.

او ادامه داد:فولاد نسبت به نیم‌فصل اول تیم بهتری شده است، ولی ما نیز تیمی هستیم که خوب بازی می‌کنیم و این را از ابتدا نشان دادیم. ما بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و در بحث نتیجه‌گیری نیز در دو هفته اخیر خوب عمل کردیم. 

سرمربی ذوب‌آهن همچنین گفت: فکر می‌کنم فردا یک بازی تاکتیکی را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم، چون دو تیم از تیم‌های بابرنامه لیگ هستند، ولی امیدوارم ما بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند سه امتیاز را برای خود کنیم.

تارتار درباره اینکه تیمش مجبور شد با تاخیر به اهواز برود، تاکید کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفت ما خیلی معطل نشدیم، بچه‌ها استراحت لازم را داشتند و امروز نیز با یک پرواز خوب به اهواز می‌رویم. امیدوارم فردا که بازی انجام می‌شود وضعیت از لحاظ جوی خوب باشد تا هم ما و هم تیم فولاد که روی زمین بازی می‌کند بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

او درباره غایبان ذوب‌آهن در دیدار با فولاد افزود: محروم ما قریشی است که به نظرم بی‌دلیل محروم شده و داور در دیدار هفته قبل به اشتباه کارت زرد دوم را به او نشان داد. بقیه بازیکنان خدا را شکر وضعیت خوبی دارند. 

تارتار در پایان گفت: امیدوارم با کسب امتیاز و ارائه یک بازی خوب به شهر‌مان برگردیم، چون هیچ چیز بهتر از این نیست که هواداران‌مان شاد باشند.