ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید واکنش جالبی به درخشش کریم بنزما مقابل چلسی نشان داد.

واکنش دیوانه‌وار کاسیاس به درخشش بنزما(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گزاف نیست اگر بگوییم که کریم بنزما به تنهایی بخش زیادی از بار صعود احتمالی رئال مادرید به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دوش کشیده است. ستاره فرانسوی دیشب هت‌تریک برابر پاری‌سن‌ژرمن را مقابل چلسی نیز تکرار کرد تا رئال مادرید در آستانه صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ قرار بگیرد.

بعد از درخشش خیره کننده کریم بنزما در بازی دیشب، کارلو آنچلوتی نیز به ستایش از این ستاره فرانسوی تیمش پرداخت و گفت: "چه تفاوتی در مورد بنزما وجود دارد؟ رهبری او. او اکنون بیشتر یک رهبر است. او هر روز بیشتر و بیشتر احساس اهمیت می‌کند و بهتر و بهتر می‌شود."

در میان تمام واکنش‌ها به درخشش فوق العاده کریم بنزما توییت دروازه‌بان سابق و اسطوره این باشگاه یعنی ایکر کاسیاس بسیار جالب توجه و جذاب بوده است.

کاسیاس واکنش دیوانه‌واری به هت‌تریک کریم بنزما در استمفوردبریج نشان داده و در توییتر خود نوشت: "بنزما مرد عنکبوتی است. بنزما ولورین است. بنزما دربان ساختمان است. بنزما بهترین دوست شماست. بنزما مادربزرگ شماست. بنزما رئیس جمهور ایالات متحده است. بنزما مربی پرش با چتر شماست. بنزما فرشته نگهبان شماست. بنزما خداست(اشاره به بهترین بودن ستاره فرانسوی)."