فولاد در حالی امروز کار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2022 را شروع می کند که همیشه در بازی های اول نتایج درخشانی کسب کرده است.

فولاد رکورد آسیایی‌اش را حفظ می کند؟ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان به عنوان یکی از دو نماینده ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه اهواز را به مقصد جده عربستان ترک کرد تا بازی های خود در گروه C را به میزبانی این شهر برگزار کند.

نماینده ایران با تیم های الغرافه قطر، شباب الاهلی امارات و آخال ترکمنستان هم‌گروه است و امروز از ساعت 21:45 اولین دیدار خود را مقابل الغرافه برگزار خواهد کرد. شاگردان جواد نکونام در حالی کار خود را مقابل حریف قطری شروع خواهند کرد که همیشه در بازی های اول نتایج درخشانی کسب کرده است.

در 4 دوره حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا این تیم هرگز کار خود را با باخت شروع نکرده است. فصل 2006 فولاد در اولین بازی با نتیجه ۶ بر ۰ القادسیه کویت را شکست داد. این تیم در سه حضور بعدی خود با تساوی کارش را شروع کرد تا از حیث شروع کار بدون متحمل شدن شکست رکوردار باشد.

مصاف فولاد و الغرافه 9 امین مصاف این با تیم با حریفی از قطر محسوب می شود. در 8 تقابل قبلی 5 بازی مساوی و سهم فولاد یک و سهم قطری ها دو برد بوده است. رویارویی با تیمی که هدایتش را استراماچونی به عهده دارد و در ترکیبش نام هایی چون سعید عزت اللهی و دیاباته دیده می شود. فولاد فصل گذشته را هم با تقابلی مقابل یک تیم قطری شروع کرد. این تیم موفق شد السدِ پر ستاره را در آن دیدار با نتیجه یک بر یک متوقف کند.