عملکرد کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، تمجید بسیاری را از این بازیکن به همراه داشته است.

تمجید بزرگان فوتبال از بنزما؛ او یک ماشین جنگی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در استمفوردبریج به مصاف چلسی رفت تا دیدار رفت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند. 

کریم بنزما، بهترین بازیکن رئال مادرید و این بازی لقب گرفت، چرا که بار دیگر با گل‌های حساسی که به ثمر رساند موفق شد تیمش را به پیروزی 1-3 برابر چلسی برساند و آنها را به شانس اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی تبدیل کند. 

این ستاره فرانسوی در حالی موفق به ثبت هت‌تریک در این بازی شد که در مرحله یک‌هشتم و بازی برگشت برابر پاری‌سن‌ژرمن در سانتیاگو برنابئو نیز موفق شده بود سه بار دروازه جانلوئیجی دوناروما را باز کرده و رئال را یک‌تنه راهی این مرحله کند. 

درخشش این بازیکن باعث شد که بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال به تمجید از عملکرد او بپردازند. پاتریس اورا پس از بازی شب گذشته گفت:« من برای او بسیار خوشحالم. این فقط به‌خاطر گلزنی نیست، بلکه او یک تیم را در دستانش گرفته است. او یک ماشین جنگی است و فروتنی بسیاری دارد. من برای او خوشحالم که امشب بازی بسیار خوبی انجام داد.»

استیو مک‌منمن که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد نیز در گفت‌وگو با بی‌ تی اسپورت اظهار داشت:« هربار که بنزما وارد زمین می‌شود به نظر می‌رسد که آماده گلزنی است. حرکات او در میدان بسیار هوشمندانه هستند.»

فابیو کاپلو نیز به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« بنزما مهاجم کاملی است که من را به یاد دی استفانو می‌اندازد. او در خلق موقعیت شریک است، گل‌های بسیار خوبی به ثمر می‌رساند و رهبر درون زمین است. او مهره‌ای کلیدی برای کارلو آنچلوتی به‌حساب می‌آید.»