مدیران باشگاه پیکان در صدد هستند تا قرارداد مجتبی حسینی سرمربی خود را برای فصل آینده تمدید کنند.

مجتبی حسینی با پیکان تمدید می‌کند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان با هدایت مجتبی حسینی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است. این عملکرد خوب در شرایطی رقم خورده که خودروسازان با هزینه‌ای اندک و با ترکیبی کاملا جوان در لیگ بیست و یکم شرکت کردند. 
با توجه به اینکه به هفته های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم، حالا مسئولان باشگاه پیکان در صدد هستند تا قرارداد مجتبی حسینی را تمدید کنند و برای سال آینده نیز با این مربی ادامه بدهند.
این در حالی است که گفته می‌شود حسینی پیشنهادهایی از همین حالا برای فصل آینده دریافت کرده و چند تیم حاضر در نیمه بالای جدول لیگ برتر از او خواسته‌اند برای تمدید قرارداد با پیکان عجله نکند.
موضوع تمدید قرارداد حسینی با پیکان بعد از نمایش خوب خودروسازان مقابل استقلال مورد پرسش از امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه نیز قرار گرفت. عطابخش درباره تمدید قرارداد مجتبی حسینی همه چیز را به آینده موکول کرد اما به نوعی پالس‌های مثبتی برای تمدید به او داد.
حال مشخص است که مدیران پیکان علاقه‌مند به ادامه همکاری با حسینی هستند و باید دید در آینده‌ای نزدیک آنها چه اقداماتی برای تمدید قرارداد این مربی خواهند کرد و آیا موفق به این کار خواهند شد یا خیر.