خودروسازان لیگ برتر انگیزه زیادی برای رسیدن به رتبه چهارم جدول رده بندی دارند.

خیز پیکان برای تصاحب جایگاه چهارم جدول لیگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در رقابت های لیگ برتر بیست و یکم توانسته خود را به عنوان یکی از پدیده های مسابقات معرفی کند. خودروسازان که با هزینه ای بسیار پایین و با ترکیبی کاملا جوان در مسابقات شرکت می‌کنند، در هفته هجدهم با برد مقابل ذوب‌آهن 3 امتیاز دیگر به اندوخته شان اضافه کردند و 28 امتیازی شدند.

با توجه به شکست آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس پیکان بعد از مدت ها که در رتبه ششم جدول قرار داشت یک پله در جدول صعود کرد و به رده پنجم مسابقات رسید. با توجه به شرایطی که پیکان دارد و عملکرد خوبی که آنها در مسابقات گذشته از خود برجا گذاشتند، حالا مجتبی حسینی وشاگردانش امیدوارند تا بتوانند در هفته نوزدهم نتیجه خوبی بگیرند وبازهم در جدول صعود کنند.

در حال حاضر در جدول رده بندی مس رفسنجان با 30 امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و پیکان 28 امتیازی پنجم است. با توجه به اینکه مس رفسنجان و آلومینیوم اراک(که هفته های زیادی در بالای جدول قرار داشت) این هفته با هم دیدار می‌کنند، پیکانی‌ها امیدوارند در آن بازی مس نتیجه لازم را کسب نکند و آنها با پیروزی بر تراکتور بازهم در جدول صعود کنند.

اگرچه هزینه های انجام شده در پیکان و تیم های پایینی آنها در جدول هرگز باهم قابل مقایسه نیستند اما مجتبی حسینی و شاگردانش حالا که توانسته‌اند تا اینجای مسابقات حریفی قدرتمند و سرسخت برای سایر رقبا باشند، قطعا در 12 بازی باقیمانده هم پاپس نمی‌کشند. آنها اگر بتوانند در این هفته جمع امتیازات شان را به عدد 31 برسانند،‌بدون شک در آینده حرف های بیشتری نیز برای گفتن خواهند داشت.