قائم مقام باشگاه مس رفسنجان می گوید که باشگاه استقلال زمین کمپ مرحوم ناصر حجازی، زمین آزادی و مجموعه انقلاب را دارد و اگر روی آن کار کنند بستر مهیا می‌شود.

علیزاده: استقلال باید روی زمین تمرین‌هایش زحمت بکشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، خلیج فارس ماهشهر میزبان مس رفسنجان است. علی علیزاده در این مورد به خبرنگار ما گفت: خدایی نکرده ما نمی‌خواهیم حق هیچ تیمی تضعیف شود. شرایطی را مهیا کردند تا بازی را در ماهشهر برگزار کنند و نماینده هایی که فدراسیون به آنجا فرستاده بود هم تایید نکرده بودند و من کامل در جریان نیستم!

وی گفت: شرایط برای برگزاری بازی در آنجا مهیا نبود، شاید اگر روز بود می‌توان این کار را انجام داد ولی در ماه مبارک رمضان که بازی در  شب برگزار می‌شود شرایط مهیا نبود. ما به سازمان لیگ نامه زدیم و خواهش کردیم که به خاطر حفظ امنیت بچه ها برای اینکه مشکلی پیش نیاید بازی در یک زمین بیطرف برگزار شود. جا دارد از همین جا از باشگاه صنعت نفت آبادان تشکر کنم که اجازه دادند این بازی را در آبادان برگزار کنیم.

او در پاسخ به این سوال که زمین رفسنجان چه زمانی آماده بازی می‌شود ادامه داد: زمین ما آماده است و همه کارها را انجام دادیم، انشالله اگر خدا خواست و امشب بازی را بردیم بازی بعدی در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می شود.

قائم‌مقام باشگاه مس در مورد صحبت فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه چرا تیم های شهرستانی در تهران تمرین می کنند عنوان کرد: آقای فرهاد مجیدی دوست خوب و هم تیمی سابق من و سرمربی بزرگ باشگاه استقلال این حرف را زده، شما دو سه سال قبل هم در زمین هایی که ما تمرین می کنیم تمرین نمی کردید. دو سال قبل این زمین را اجاره، ترمیم و هزینه کردیم و تقریبا یک زمین خوب شد.

وی گفت: عوامل باشگاه استقلال با ما تماس گرفتند و زمین خواستند و زمین را در اختیارشان قرار دادیم. ما تلاش کردیم و زحمت کشیدیم که این زمین قابل استفاده شد و خود باشگاه محترم استقلال هم اگر یکسال روی یک زمین زحمت بکشد همین می شود. شما در خانه نشستید و می خواهید کار نکنید معلوم است زمینتان درست نمی شود. خدا شاهد است روی زمین دانشگاه امیر آباد ۸ ماه کار کردیم و مواقعی که لیگ تعطیل می شد ما باز روی زمین کار می کردیم، اگر خودتان زمین را از نزدیک ببینید متوجه کیفیت آن می شوید.

قائم مقام مس رفسنجان اضافه کرد: باشگاه استقلال زمین کمپ مرحوم ناصر حجازی، زمین آزادی و مجموعه انقلاب را دارد و اگر روی آن کار کنند بستر مهیا می‌شود. برای مثال زمین الیاف که گل گهر در آن تمرین می کند از زمانی که آنها کار انجام داده‌اند کلی دچار تغییر و تحول شده است این گونه نیست که در زمین های ما بستر فراهم باشد و ما به راحتی تمرین کنیم و من فکر می کنم کمی بی انصافی است که این صحبت‌ها را می‌کنند. هر موقع باشگاه استقلال زمین خواسته به آن ها زمین داریم.

علیزاده در پایان در مورد اینکه مس رفسنجان به مرحله بعدی جام حذفی در بازی امشب صعود می‌کند یا خیر افزود: واقعا بازی سختی داریم. حریف ما دو تیم لیگ برتری را حذف کرده و انگیزه های زیادی دارد در برابر مس رفسنجان که جزو چهار پنج تیم خوب لیگ ایران است دارد. ما تلاشمان را می‌کنیم با هوشیاری برنده این دیدار شویم و حریفمان را دست کم نمی‌گیریم.