حسین مراد مند با انتشار یک استوری انتقادی، اعلام کرد که همچنان سرباز ملوان است.

پیغام صریح  مراد مند به غایب همیشه حاضر!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، پس از اعزام یزدانی و مرادمند به سربازی، باشگاه استقلال در تلاش بود تا زمینه را برای بازگشت این دو مدافع فراهم کند اما این اتفاق هرگز رخ نداد و قول و قرارهایی که مدیران، اعضای هیئت مدیره و معاون حقوقی استقلال در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح کردند، هرگز رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفت و سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مجبور شدند خود را به پادگان معرفی کرده و در تمرینات ملوان حاضر شوند.

با این حال، تلاش هر دو بازیکن برای پایان دادن به وضعیت موجود ادامه داشت. حسین مرادمند از طریق حضور پدرش در جبهه و همچنین متأهل بودن و داشتن فرزند، توانست کسری خدمت قابل توجهی در حدود 22 ماه کسب کند به نحوی‌که این بازیکن تنها نیاز به سپری کردن 2 ماه خدمت آموزشی داشت. از آنجایی که مرادمند در تاریخ اول اسفند راهی خدمت سربازی شد، دوران آموزشی او در ابتدای اردیبهشت به پایان می‌رسد و چنانچه با کسری خدمت این بازیکن موافقت شود، او قادر خواهد بود تا از اول ماه آینده، به تمرینات تیمش یعنی استقلال اضافه شود.

طبق ادعای یزدانی و مرادمند، در روزهایی که اخبار و شایعاتی درباره اعزام این بازیکنان به سربازی منتشر شده بود، مدیران استقلال از حل شدن مشکل آنها خبر داده و این اطمینان خاطری که به دو مدافع آبی‌پوش داده شده بود، سبب گردید تا آنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نیز راهی فجرسپاسی نشوند و به امید حل شدن مشکلات اعزام، به فوتبالشان در استقلال ادامه دهند.

اما این اتفاق رخ نداد و هر دو مدافع آبی‌پوشان به ناچار و برای گذراندن دوران سربازی، راهی ملوان شدند. مرادمند در استوری خود که دقایقی پیش به اشتراک گذاشت، نوشته است: «در روزهای تنهایی خیلی‌ها را شناختم، به خصوص آنهایی که باید می‌بودند اما شانه خالی کردند، آنهایی که وعده دادند و...»

طبیعتا مخاطب مرادمند از این بخش از صحبت‌ها، مدیران استقلال است که به این دو بازیکن سرباز وعده حل شدن مشکلاتی را دادند که حل‌شدنی نبود. مرادمند در ادامه نوشته است: «این استوری را فقط برای تمام کردن شایعات منتشر کردم، مثل روزهای گذشته تأکید می‌کنم سرباز باشگاه ملوان هستم. به اخباری که ساخته می‌شود توجه نکنید بهتر است.»

به نظر می‌رسد حسین مرادمند به این نتیجه رسیده که حضور او در استقلال و در لیگ کنونی، امکان پذیر نیست و این بازیکن قصد دارد تا پایان لیگ آزادگان به فوتبالش در ملوان ادامه دهد تا با صعود به لیگ برتر، خاطره خوبی از او در ذهن انزلی چی‌ها باقی بماند و کار این بازیکن به‌خوبی و خوشی در ملوان به پایان برسد. چرا که طبق قوانین نقل و انتقالاتی، این بازیکن نمی‌تواند خارج از پنجره نقل و انتقالاتی به استقلال برگردد هر چند که فرشید سمیعی امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد که در صورت بازگشت مرادمند، آبی‌ها در این خصوص از سازمان لیگ استعلام می‌گیرند.