سرمربی رئال مادرید پس از برتری تیمش برابر ختافه از بازیکنانش تمجید کرد و گفت که به قهرمانی لالیگا را نزدیک تر شدند.

آنجلوتی: قهرمانی نزدیک‌تر شد،  حواس مان به چلسی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای شب دوم از هفته سی‌و‌یکم لالیگا با برگزاری مصاف خانگی رئال مادرید با ختافه به پایان رسید و این بازی را رئالی‌ها با نتیجه 2-0 به سود خود خاتمه دادند.

کاسمیرو در دقیقه 38 و لوکاس واسکز در دقیقه 68 گل‌های بیست‌و‌دومین پیروزی فصل کهکشانی‌ها را به ثمر رساندند تا این تیم با روحیه‌ای مضاعف آماده پذیرایی از چلسی در بازی خانگی سه‌شنبه شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

رئال مادرید با این پیروزی 72 امتیازی شد و موقتاً حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 12 امتیاز افزایش داد. ختافه اما با قبول سیزدهمین باختش در این فصل با 32 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« بازی ساده ای نبود ولی وقتی گل دوم را زدیم، همه چیز راحت تر شد. حالا نزدیک تر به قهرمانی هستیم و با این روند خوب، رسیدن به موفقیت ساده تر خواهد شد ولی تاکید می کنم که هنوز کار تمام نشده و هفت بازی دیگر تا پایان لالیگا باید انجام دهیم. باید به مبارزه ادامه داد و دو بازی بیرون خانه بعدی برابر سویا و اوساسونا را پیروز شد. دو بازی سخت و پیچیده پیش رو داریم.»

مارسلو به جای مندی:« مندی شرایط بازی نداشت ولی کاپیتان بازی کاملی انجام داد و با توپ و بدون توپ فوق العاده بود.»

سوت های اعتراضی علیه گرت بیل:« قابل درک است ولی گرت یک حرفه ای به تمام معناست و با این قضیه کنار می آید. او در 15 دقیقه حضورش تلاش کرد و خوب بود. البته هواداران برای ما بسیار مهم هستند و شما می توانید نقش شان در پیروزی تیم بر پی اس جی را ببینید.»

بازی برگشت با چلسی:«بازی سختی خواهد شد و باید به خوبی مهیا شویم. انگار که بازی رفت را 1-3 پیروز نشده ایم. امروز چلسی شش گل به حریفش زد و معتقدم باید با حداکثر تمرکز برابر این تیم قرار بگیریم. از حالا همه توجه مان به چلسی خواهد بود.»

غیبت مودریچ و تونی کروس:« هر دو به استراحت نیاز داشتند. با والورده و کاماوینگا یک خط هافبک جوان و انرژی در میدان داشتیم و از هر دو بسیار راضی هستم.»