نوجوانی که توسط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یونایتد مورد حمله قرار گرفته به اوتیسم مبتلاست.

مصیبت در انتظار رونالدو؛ نوجوان مضروب اوتیسم دارد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و پس از شکست 0-1 منچستریونایتد در خانه اورتون بود که تصویر عجیبی از حمله کریستیانو رونالدو به یکی از هواداران اورتون و پرت کردن گوشی او روی زمین منتشر شد. البته ستاره پرتغالی خیلی زود دست به کار شد و با انتشار متنی از این طرفدار حاضر در گودیسون پارک عذرخواهی کرد، اما مادر او در مورد اولین تجربه تلخ فرزندش از حضور در استادیوم و حادثه ای که رخ داد، توضیحات متفاوتی ارائه داده است.

سارا کلی، مادر جیک هاردینگ 14 ساله گفت: "در پایان بازی، بازیکنان منچستریونایتد راهی رختکن شدند و ما نیز درست در کنار تونلی بودیم که آنها از آنجا عبور می کردند. پسرم حضور داشت و از همه بازیکنان یونایتد فیلم می گرفت. رونالدو دچار خونریزی از ناحیه پا شده و به همین دلیل جوراب خود را را پایین کشیده بود. پسرم تنها موبایل خود را به سمت پایین برد تا ببیند چه شده و حتی کلامی حرف نزد. 

سپس رونالدو با عصبانیت تمام از کنار جیک گذشت و گوشی را از دست پسرم گرفت، به زمین کوبید و به راه رفتن ادامه داد. شما می توانید از روی کبودی دست پسرم متوجه شوید که برخوردی صورت گرفته است. 

من حتی نمی توانم باور کنم که دارم در مورد چنین اتفاقی صحبت می کنم. من گریه می کردم و شوکه بودم، جیک نیز در شوک کامل بود. او اوتیسم دارد و دچار اختلال رشد است، بنابراین تا زمانی که به خانه نرسیدیم آنچه را که اتفاق افتاد، هضم نکرده بود.

این تصویری از دست کبود شده نوجوانی است که توسط کریستیانو رونالدو مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

جیک واقعا از این اتفاق ناراحت است و به طور کامل از تماشای فوتبال منصرف شده است. این اولین باری بود که او راهی استادیوم می شد و چنین اتفاقی رخ داد. ما تا آن چند ثانیه آخر یک روز فوق‌العاده داشتیم، اما روز ما کاملا خراب شد و خاطره بدی در ذهن ما ایجاد کرد.

رونالدو یک اسطوره است. بله، او اهل اورتون نیست، اما بازیکن بزرگی است و پسرم همیشه هوادار رونالدو خواهد بود. جیک گوشی را نزدیک صورت رونالدو نبرد، بلکه فقط می خواست جراحت او را از نزدیک ببیند. او اوتیسم دارد و توسط یک بازیکن فوتبال مورد تعرض قرار گرفته است، من به عنوان یک مادر ماجرا را اینگونه می بینم."

البته کریستیانو رونالدو ساعتی بعد به نشانه عذرخواهی در صفحه خود نوشت: "کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند شرایط فعلی هرگز آسان نیست. با این وجود ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق فوتبال زیبا هستند. من می خواهم بابت طغیان خود عذرخواهی کنم و برای رعایت اخلاق ورزشی و به نشانه جوانمردی، در صورت امکان از این هوادار دعوت می کنم در اولدترافورد یک بازی را تماشا کند."

در عین حال سخنگوی پلیس مرسی ساید اعلام کرد که این حادثه در دست بررسی است: "در پی رسیدن گزارش هایی مبنی بر ادعای روی دادن یک حمله در جریان بازی اورتون و منچستریونایتد، ما در حال تحقیق روی این اتفاق هستیم. هنگامی که بازیکنان در ساعت 2:30 در حال ترک زمین بودند، گزارش شده که پسر نوجوانی توسط یکی از بازیکنان تیم مهمان مورد آزار قرار گرفته است. تحقیقات در حال انجام است و در حال حاضر افسران با باشگاه اورتون برای بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته همکاری می‌کنند. آنها در حال انجام تحقیقات گسترده روی شاهدان هستند تا مشخص شود آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر."