جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که منچستریونایتد باید کریستیانو رونالدو را در پایان فصل به فروش برساند.

جذب رونالدو اشتباه بود و نفروختن او اشتباه‌تر!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان امسال پس از 12 سال دوری بار دیگر به اولدترافورد برگشت تا یاد و خاطره روزهای خوش حضور در این تیم را زنده کند.

با این حال شرایط مطابق انتظار این ستاره پرتغالی و مدیران یونایتد پیش نرفت و حضور این بازیکن نتوانست شیاطین سرخ را بار دیگر به مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر تبدیل کند.

یونایتد فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد اما در حال حاضر تحت هدایت رالف رانگنیک در رده چهارم قرار دارد و از جام اتحادیه و جام حذفی نیز کنار رفته است.

رونالدو که در هفته‌های اخیر چندان در امر گلزنی موفق نبوده بارها به خاطر زبان بدنی که در زمین از خود نشان داد مورد انتقاد قرار گرفته و تحت فشار بسیاری بود

کاراگر در گفتگو با تلگراف درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« مشارکت ارزشمند کریستیانو رونالدو در پیروزی منچستریونایتد برابر برایتون بار دیگر یادآور عطش بی‌نظیر او برای گلزنی و باز کردن دروازه حریفان بود.»

این بازیکن سابق لیورپول در ادامه با اشاره به شرایط دشوار یونایتد در هفته‌های اخیر اضافه کرد:« اما چنین چیزی این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که جذب دوباره رونالدو در این تابستان اشتباه بود. نفروختن او در تابستان آینده نیز اشتباه بزرگتری خواهد بود.»

کاراگر درباره دلیل مخالفتش با ادامه حضور رونالدو در اولدترافورد گفت:« یونایتد چه ببرد، چه ببازد و رونالدو گل بزند یا نزند، باز هم همه چیز درباره برند CR7 است و به اندازه کافی به تیم توجه نمی‌شود. پس از پیروزی یونایتد برابر برایتون، رونالدو درباره حواشی اطراف باشگاه در شبکه‌های اجتماعی نوشت. او نمی‌تواند انکار کند که بسیاری از این حواشی مربوط به او است.