دو سرمربی بزرگ و موفق فوتبال جهان در پایان دیدار لیورپول و سیتی با احترام فراوانی با یکدیگر رفتار کردند.

نمایش بی‌نظیر احترام؛ قرار شام گواردیولا و کلوپ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تقابل جذاب و تماشایی سیتی و لیورپول با تساوی 2-2 به اتمام رسید تا نبرد برای فتح لیگ برتر در فصل جاری همچنان ادامه داشته باشد. سیتی با این تساوی برتری یک امتیازی خود را حفظ کرد و این دو تیم شش روز دیگر این بار در نیمه نهایی جام حذفی یکدیگر را ملاقات خواهند کرد. پس هواداران فوتبال می توانند به زودی شاهد رویارویی جذاب تیم های تحت هدایت این دو سرمربی نامدار باشند.

اما پپ گواردیولا و یورگن کلوپ هم در ابتدای مسابقه و هم در پایان این دیدار جذاب خوش و بش گرمی با یکدیگر داشته و نشان دادند رابطه خوبی با هم دارند. جالب اینجاست به نظر می رسید سرمربی سیتی در پایان بازی فراموش کرد به سمت کلوپ برود، اما سرمربی لیورپول او را صدا کرد و آنها به گرمی یکدیگر را در آغوش گرفتند. اما در نشست خبری پس از مسابقه بود که پپ گواردیولا تا توانست از کلوپ تمجید کرده و مدعی شد روزی در تالار مشاهیر با او شام خواهد خورد.

پپ گواردیولا در پایان این دیدار گفت: "من واقعا برای یورگن کلوپ احترام قائل هستم و او باعث شده من به سرمربی بهتری در فوتبال تبدیل شوم. ما دوست نیستیم و با هم ناهار نمی خوریم. من شماره تلفن یورگن کلوپ را دارم، اما با او تماس نمی گیرم، البته ما یک روز در تالار مشاهیر با هم شام خواهیم خورد. احترام زیادی بین من و کلوپ وجود دارد و او می داند که شنبه آینده و در فینال جام حذفی، من سعی خواهم کرد یورگن را شکست دهم. 

تیم های کلوپ مثبت و تهاجمی هستند و من همیشه سعی می کنم از او تقلید کنم. یورگن کلوپ بهترین بوده و به دلایل بسیار الهام بخش است. فکر می کنم هر دو سعی می کنیم نمایشی زیبا را با بازیکنان خوبی ارائه دهیم. چهار تا پنج سال گذشته این نبرد باورنکردنی بوده و لیورپول تیمی باکیفیت است."

این دو سرمربی بزرگ و پرافتخار در سال های اخیر بارها یکدیگر را مورد ستایش قرار داده و "بهترین" خطاب کرده اند. این نمایش احترام برانگیز از سوی کلوپ و گواردیولا شاید به اندازه دیدار تماشایی لیورپول و سیتی برای هواداران جذاب باشد.