آندره‌آ استراماچونی توانست به نخستین پیروزی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

صدرنشینی الغرافه با شادی دیوانه‌وار استرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نام آندره‌آ استراماچونی به واسطه حضور کوتاه مدت در استقلال، در ذهن علاقه مندان به فوتبال درج شده است. سرمربی ایتالیایی که پس از مدتی خانه نشینی هدایت الغرافه را برعهده گرفت، در نخستین سال حضورش در این تیم رتبه پنجم لیگ ستارگان و نائب قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.

پس از همگروهی الغرافه با فولاد و شباب الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا، این سرمربی ایتالیایی یک بار دیگر در کانون توجه ایرانیان قرار گرفت. استرا به همراه الغرافه در گام نخست، توانست یک مساوی ارزشمند را از فولاد بگیرد آن هم در روزی که تیم نکونام شایستگی کسب سه امتیاز بازی را داشت.

این تیم قطری که نشان داده هدفش صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیاست، شب گذشته برابر قهرمان ترکمنستان به میدان رفت و برای اینکه خود را به عنوان مدعی این گروه نشان دهد، در صدد کسب پیروزی بود که به هدف خود نیز رسید و با نتیجه 2 بر صفر از سد آهال گذشت، آن هم در شبی که شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال زننده گل نخست این تیم قطری بود.

استراماچونی که برای نخستین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند، توانست به همراه پلنگ ها به یک پیروزی مهم دست یابد تا اینکه به شکلی دیوانه وار شادی خود را از این برد مهم نشان دهد. او برای اولین بار در بالاترین سطح از رقابت های باشگاهی در آسیا به پیروزی رسید و اکنون با 4 امتیاز صدرنشین گروه سوم این پیکارهاست و امیدوار است که الغرافه جزو 8 تیمی باشد که راهی مرحله بعد خواهند شد.