استقلال و نساجی در حالی امروز به مصاف هم می روند که این مسابقه بر خلاف دو دیدار قبلی باید حتما برنده داشته باشد.

استقلال – نساجی، پایانی بر 180 دقیقه گل نزنی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی  تهران میزبان نساجی مازندران است. شاگردان فرهاد مجیدی که به دنبال جبران دو سال ناکامی متوالی در دیدار فینال هستند، امروز باید از سد حریف سرسخت خود عبور کنند.

نکته عجیب درخصوص تقابل های قبلی دو تیم این است که هر دو دیدار رفت و برگشت استقلال و نساجی با تساوی بدون گل به پایان رسید و 180 دقیقه تلاش برای باز کردن دروازه طرف مقابل، بدون نتیجه خاصی به پایان رسید و همین مسئله یکی از عوامل عدم افزایش فاصله میان استقلال و پرسپولیس در صدر جدول رده بندی لیگ برتر بود.

حالا هم استقلال به عنوان میزبان و هم نساجی که در پی شگفتی سازی است، مجبور خواهند بود که برای باز کردن دروازه طرف مقابل، بیش از پیش تلاش کنند و به گل برسند تا به این روند قحطی گل در دیدارهای دو تیم پایان داده شود چرا که هواداران هرگز علاقه ای به تکرار یک نتیجه بدون گل دیگر و مشخص شدن تیم برنده در ضربات پنالتی ندارند.

برنده دیدار استقلال و نساجی باید در دیدار نیمه نهایی به مصاف مس کرمان برود. از میان شاگردان مجیدی و بازیکنان ساکت الهامی، هر تیمی موفق به کسب پیروزی شود، در بازی بعدی میزبان خواهد بود و استقلال و نساجی این فرصت را دارند تا با عبور از سد حریف خود، فرصت بسیار مناسبی جهت صعود به فینال را برای خود فراهم کنند.