علیرضا رضایی سنگربان جوان و آینده دار استقلال نتوانست جهت هیچ کدام از پنالتی های نساجی را حدس بزند.

بدبیاری رضایی در تشخیص هر پنج پنالتی نساجی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی که پیش از این در دو دیدار برابر نود ارومیه و پیکان توانسته بود با درخشش خود، استقلال را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برساند، در دیدار برابر نساجی روز بدی را سپری کرد و نتوانست انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کند.

رضایی جوان که با درخشش در تمرینات و همچنین حضور در چند بازی این فصل استقلال اعتماد کادر فنی را به دست آورده بود به نحوی که او یکی از عوامل جدایی رشید مظاهری از جمع آبی های پایتخت بود، در 120 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشت اما در ضیافت پنالتی ها هرگز به خوبی جریان بازی ظاهر نشد.

او در تقابل با پنج پنالتی زن نساجی، تمامی ضربات را خلاف جهت پرید و زمانی که می توانست تیمش را یک تنه راهی دیدار نیمه نهایی کند، این اتفاق برای او و استقلال رخ نداد.

این در حالی است که رضایی در دیدار برابر نود ارومیه که آنجا نیز کار به ضربات پنالتی کشیده شده بود، توانست علاوه بر مهار یک پنالتی، جهت چند ضربه را نیز به درستی تشخیص دهد اما این بار اوضاع بر وفق مراد این گلر جوان که آینده روشنی خواهد داشت، پیش نرفت.

شاید درخشش رضایی در همان دیدار با نود ارومیه و همچنین دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی برابر پیکان باعث شده بود تا فرهاد مجیدی از تعویض او با حسینی در دقیقه 120 و حضور سیدحسین در دروازه آبی پوشان برای مهار پنالتی ها خودداری کند ولی گاهی نیز دروازه بانانی چون رضایی اسیر بدبیاری ها می شوند، البته این مسئله نمی تواند از توانایی های این گلر جوان کم کند.