کوین دی‌بروین، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که برنامه بازی‌های این تیم فشرده‌تر از آن است که بخواهد به کورس قهرمانی فکر کند.

دی‌بروین: وقت فکر کردن به کورس قهرمانی را نداریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، سیتی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف لیورپول رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم فاصله یک امتیازی با آنها را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کرد. 
شاگردان پپ گواردیولا روز چهارشنبه نیز باید دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برابر این تیم برگزار کند تا تکلیف تیم صعود کرده به نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شود. آنها در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که بازی رفت را به لطف تک گل دی بروین با پیروزی پشت سر گذاشتند.

آنها همچنین روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس باید در ورزشگاه ویمبلی به مصاف لیورپول بروند تا تیم صعود کننده به دیدار نهایی این رقابت‌ها را مشخص کنند. هرچند این شرایطی است که لیورپول هم با حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با آن روبرو است.
دی بروین پیش از بازی برابر اتلتیکو گفت:« حتی اگر بخواهید که به رقبای دیگر و کورس قهرمانی فکر کنید هم وقتش را ندارید. ما سه‌شنبه به مادرید می‌رویم و پس از آن هم باید به سرعت برای بازی جام حذفی به انگلیس برگردیم. فکر کردن به پایان فصل خوشایند است اما زمانی وجود ندارد.»
او درباره شرایط سیتی و لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت:« شاید این اتفاق خوبی باشد چون شما فقط بازی می‌کنید، بازی می‌کنید و بازی می‌کنید و سپس با نتیجه روبرو خواهید شد. برنامه هر دو باشگاه بسیار فشرده است، بازی‌ها نزدیک به هم هستند و کیفیت لیگ برتر بسیار بالا است. این چالش بین دو تیم بسیار بزرگ و لذتبخش خواهد بود.»