مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص اعتراض هایی که برخی باشگاه‌ها به داوری انجام می‌دهند توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیرعامل پیکان: بیانیه ندادیم، برخی توهم توطئه دارند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل و بعد از دیدار این تیم مقابل استقلال متنی در صفحه رسمی باشگاه پیکان در واکنش به اعتراضات گسترده اعضای تیم آبی پوش به داوری ها منتشر شد که سر و صدای زیادی به راه انداخت.
در این خصوص باشگاه استقلال بیانیه ای صادر کرد و پاسخ داد و برخی بازیکنان این تیم نیز به مساله واکنش نشان دادند.
حالا امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان توضیحاتی را در این باره داده است. او در گفت و گو با ایمنا گفت:‌ باشگاه پیکان بیانیه‌ای صادر نکرد! ما اهل بیانیه دادن نیستیم، فقط یک پست اینستاگرامی توسط صفحه رسمی باشگاه پیکان با تیتر «تمام شد؟» منتشر شد. 
او ادامه داد: بعد از بازی با استقلال چند روز ارکان مختلف موجود از جمله مربیان شروع به انجام برخی صحبت‌ها مانند «ده‌نفره هم نمی‌بازیم» کردند. کارشناسان، داوری اخراج مدافع استقلال را کاملاً صحیح دانستند؛ چرا باید چنین صحبت‌هایی انجام شود؟ فوتبال است، نه پینگ‌پنگ و قطعاً از بین آن همه تنش و درگیری، یک بازیکن نیز ممکن است از بازی اخراج شود. فوتبال نیز با همین خصوصیات به پربیننده‌ترین ورزش دنیا تبدیل شده است.
مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص اعتراض های برخی باشگاه‌ها به داوری‌ها تاکید کرد: برخی از باشگاه‌ها توهم توطئه توسط داور را دارند. مربیان پس از هر اتفاقی مصاحبه می‌کنند و از بریده شدن سرشان با تصمیم اشتباه داور می‌گویند! داوران نیامده‌اند آبرو و حیثیتشان را در مقابل میلیون‌ها بیننده به میان بگذارند؛ این توهم توطئه باید توسط برخی باشگاه‌ها کنار گذاشته شود.
عطابخش در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: نباید همه‌چیز را زیر سوال ببرند؛ اکثر کارشناسان فوتبال سبک بازی پیکان را بسیار زیبا و یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ می‌دانند؛ هرچند ما احتیاجی به تعریف کسی نداریم و به راهمان ادامه می‌دهیم. در اکثر مسابقات با بدشانسی روبه‌رو می‌شویم و نمی‌توانیم پیروزی را به‌دست بیاوریم. برخی به‌جای اینکه از کم‌آوردن تیمشان از نظر تاکتیکی در مقابل پیکان صحبت کنند، مسائل پیش‌پا افتاده را مطرح می‌کنند و اگر استقلالی‌ها نظری غیر از بهتر بودن پیکان داشته‌اند، احتمالاً منظورشان یک بازی دیگر بوده است.
او صحبت‌هایش را اینطور وارد فاز تازه‌ای کرد: در فوتبال، بازیکنان و مربیانی حرفه‌ای با قراردادهای نجومی داریم؛ اما آیا به همان اندازه داوران نیز مورد توجه و حمایت قرار گرفته‌اند؟ بسیاری از داوران چند شغله هستند، داوری سراغ دارم که با تاکسی و پیک‌موتوری کار می‌کند؛ چطور می‌توانند با دستمزدهایی که در فوتبال دریافت می‌کنند، معیشت خانواده‌شان را تأمین کنند؟ بنابراین تمرکز برای تمرین و آمادگی لازم را ندارند؛ پس چرا باید انتظار داشته باشیم داوران با این نوع برخوردها بدون اشتباه باشند!
مدیرعامل باشگاه پیکان درباره موضوع تمدید قرارداد با مجتبی حسینی برای فصل آینده خاطرنشان کرد: مجتبی حسینی تا پایان فصل در کنار ما است و فکر نمی‌کنم مشکلی برای ادامه همکاری در فصل آینده وجود داشته باشد. حسینی یکی از بهترین مربیان لیگ است؛ ولی باز هم باید تا پایان فصل جلو برویم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
عطابخش در پایان اضافه کرد: دو دیدار سخت با پرسپولیس و سپاهان خواهیم داشت، با استقلال نیز بازی انجام دادیم. جوانان ما با انگیزه بالا، برای تیم تلاش می‌کنند. پیکان یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های ایران است و آقای حسینی نیز نشان داده به‌خوبی می‌تواند با جوانان کار کند؛ ما هم از وی حمایت می‌کنیم و امیدوارم این کادر جوان و با انگیزه به‌همراه حمایت‌های باشگاه، بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. مشکلات مالی در تمام باشگاه‌ها وجود دارد؛ اما سعی کرده‌ایم از نظر مالی نیز تیم‌هایمان را در حمایت خود قرار دهیم‌.