بارسا رویای تقویت خود با یک فوق ستاره برای فصل بعد را در سر دارد ولی واقعیت اقتصادی باشگاه فعلا چنین اجازه‌ای را نمی دهد.

لواندوفسکی و بارسلونا؛ رویاپردازی یا واقعیت؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، روز گذشته یک رسانه لهستانی خبر از توافق روبرت لواندوفسکی با بارسلونا داد. اخبار پیشنهاد بارسا به ستاره بایرن مونیخ از هفته ها پیش به گوش می رسید اما تی وی پی لهستان این بار خبر از توافق اولیه دو طرف داد ولی چیزی که مشخص است اینکه بارسلونا در حال حاضر قدرت و توان اقتصادی برای عقد قرارداد با هیچ فوق ستاره دنیای فوتبال را ندارد.

این پروسه ای است که کند و آرام پیش می رود و همه چیز به شرایط بارسا در هفته ها و ماه های پیش رو بستگی دارد. اینکه بارسا با بنیاد مالی "CVD" معرفی شده توسط لالیگا به توافق برسد یا خیر می تواند بسیار تعیین کننده باشد. در این صورت است که بارسا قدرت رقابت با تیم های متمول در بازار انتقالات تابستانی را پیدا خواهد کرد. توافقی که هنوز حاصل نشده و سران باشگاه تردیدهایی در مورد آن دارند.

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا اخیرا تاکید کرد که اولویت باشگاه تمدید قراردادهاست. پس از توافق با رونالد آرائوخو، حالا بارسلونا تمام انرژی خود را روی تمدید با گاوی و عثمان دمبله گذاشته است. به خصوص قضیه دمبله که بسیار هزینه زا خواهد بود و مستلزم داشتن یک بودجه کافی از سوی باشگاه کاتالان است. گاوی پدیده 17 ساله بارسا نیز حاضر نیست به هر قیمتی قراردادش را تمدید کند.

همین مشکلات مالی باعث شده تا بارسا در هفته های گذشته برای جذب چند بازیکن آزاد اقدام کند. در همین راستا توافقات نهایی نیز با کریستیانسن و فرانک کسیه صورت گرفته است.

بارسا شدیدا به تزریق مالی از سوی یک یا چند اسپانسر نیاز دارد تا ضمن تمدید با بازیکنان فوق، برای جذب یک فوق ستاره نیز خیز بردارد. در این میان لواندوفسکی تنها گزینه اصلی بارسلونا محسوب نمی شود؛ فعلا باید منتظر ماند و تماشا کرد.