منابع آلمانی گزارش می‌دهند که جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ قطعی شده و او در تابستان راهی بارسلونا خواهد شد.

بمب نقل و انتقالاتی؛ توافق لواندوفسکی با بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دنبال اضافه کردن یک مهاجم درجه یک به پروژه خود در فصل تابستان است و به نظر روبرت لواندوفسکی تبدیل به گزینه اول این تیم شده است. برنامه بارسلونا ابتدا این بود که برای جذب ارلینگ هالند اقدام کنند، اما این انتقال بسیار هنگفت به نظر می‌رسد و ممکن است این ستاره نروژی تیم‌هایی چون منچسترسیتی یا رئال مادرید را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. 

حالا بارسلونا به دنبال جذب مهاجم دیگری در بوندسلیگا بوده و برای خرید رابرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله بایرن مونیخ وارد عمل شده است.

از طرف دیگر با با وجود اینکه طی هفته های اخیر گفته شد لواندوفسکی اولویت خود را تمدید قرارداد با بایرن‌مونیخ قرار داده اما به نظر می رسد که مذاکرات بین دو طرف به بن‌بست خورده و توافق دور از دسترس به نظر می‌آید.

در همین راستا sport tvppl گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رابرت لواندوفسکی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از بایرن مونیخ اتخاذ کرده و از تمدید با این تیم ناامید شده است. بر اساس این گزارش ستاره لهستانی حتی این تصمیم خود را به الیورکان نیز اطلاع داده است. لواندوفسکی شخصاً به کان اعلام کرده که با بارسلونا به توافق رسیده و در تابستان به این تیم خواهد پیوست.