با افزایش قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی و همین‌طور تورم موجود در بازار که باعث کم ارزش شدن پول ملی کشور شده است

امکان خرید اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با افزایش قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی و همین‌طور تورم موجود در بازار که باعث کم ارزش شدن پول ملی کشور شده است، تا اندازه‌­ای تقاضای خرید خودرو نو کاهش یافته و افراد به سمت خرید خودرو‌های کارکرده می‌­روند؛ در اینجا باید گفت گرچه خرید خودرو‌های کارکرده می‌­تواند از لحاظ اقتصادی افراد را توجیه کند، اما هرگز جانشین یک ماشین نو نمی‌­شود. پیشنهاد می‌­شود قبل از خرید جوانب کار را در نظر بگیرید و به دنبال راه‌های بهتری برای خرید باشید.

خرید اقساطی خودرو یکی از راه‌های موثر برای مالک شدن یک خودرو‌ ایده‌‍­آل با بودجه کمتر از قیمت نقد در حال فعلی است؛ به این معنا که شخص تمام هزینه خودرو را یکجا در زمان تحویل نمی‌­پردازد، بلکه آن را با شرایط پرداخت اقساطی از یک شرکت معتبر خریداری کرده و می‌­پذیرد که مابقی قیمت خودرو را در مدت تعیین شده به او بپردازد. به عبارت دیگر خرید اقساطی خودرو یکی از اشکال خرید و فروش در بازار است که خریدار مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به شرکت می‌­پردازد و تا زمانی که تمامی اقساط خودرو را نپرداخته به میزان بدهی، سند به نام خریدار در قالب اجاره به شرط تملیک در اختیار شرکت می‌­ماند.

هر چقدر که قیمت­‌ها افزایش یابد و هرچقدر که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند، افراد باید مدت زمان بیشتری را برای پس‌­انداز صرف کنند تا بتوانند پول خرید خودرو دلخواه خود را جور کنند؛ اما اینکار بسیار زمان‌بر است و از طرفی قیمت خودرو همان‌طور ثابت نمی‌­ماند و روز به روز بر قیمت آن افزوده می‌­شود و او مجبور می‌­شود مابقی پول را وام بگیرد یا از خرید منصرف گردد.

بنابراین امکان خرید اقساطی خودرو که توسط شرکت­‌های مربوطه ارائه می‌­شود راه حل مناسبی برای خرید خودرو نو در زمان حال محسوب می‌شود که مورد استقبال فراوان متقاضیان خرید خودرو‌های داخلی و خارجی قرار گرفته است؛ همچنین خرید اقساطی خودرو نه تنها برای کسانی که پول لازم برای پرداخت نقدی خودرو را ندارند مناسب است، بلکه برای کسانی که سرمایه لازم را هم دارند نیز مناسب است. زیرا می‌­توانند قسمتی از پول خود را برای سرمایه­‌گذاری در جای دیگر بگذارند و در عین حال یک خودرو نو هم داشته باشند.

خرید اقساطی پارس tu5 تحویل فوری

پژو پارس یکی از محصولات ایران خودرو است که تاکنون مدل‌های مختلفی از آن به بازار عرضه شد و مدل ال ایکس با موتور tu۵ یکی از بهینه‌­ترین محصولات پژو پارس است که 5.7  لیتر مصرف سوخت ترکیبی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر است. از جمله مشخصات این خودرو نسبتاً لوکس می‌­توان به فضای خوب داخل خودرو، فضای ۴۷۰ دسی­ مترمکعبی صندوق عقب، مجهز بودن به کیسه هوای راننده و سرنشین، فرمان هیدرولیک، سیستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو به جای آژیر دزدگیر، رینگ و لاستیک فولادی ۱۴ اینچ، قفل مرکزی با ریموت، سنسور دنده عقب، آیینه­‌های جانبی تاشونده اتوماتیک، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ نقشه­‌خوان، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک­‌کاری، ترمز ABS و EBD و... اشاره کرد.

اگر شما علاقه­‌مند به خرید این مدل ماشین هستید، لازم نیست منتظر باشید تا تمام پول آن را پس‌انداز یا قرض کنید. خرید اقساطی خودرو به شما این امکان را می‌­دهد که با مدیریت مالی هزینه­‌های زندگی خود به خرید اقساطی پارس tu۵ تحویل فوری که برخی از شرکت­‌های مربوطه آن را ارائه می‌­کنند اقدام کنید.

 خرید اقساطی 206 تیپ 2 تحویل فوری

خرید اقساطی خودرو صفر کیلومتر یا نو با در نظر گرفتن وضعیت مالی یا نیاز افراد می‌­تواند تعیین­‌کننده نوع و مدل وسیله نقلیه باشد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یکی از محصولات پرطرفدار گروه صنعتی ایران خودرو در ایران است که در دو کلاس هاچپک و صندوقدار در بازار ایران به فروش می‌­رسد. خرید اقساطی ۲۰۶ تیپ ۲ تحویل فوری یکی از شرایط ویژه­‌ای است که برخی از شرکت­‌های فروش اقساطی خودرو برای متقاضیان فراهم آورده­‌اند تا بتوانند مالک خودرو نو شوند و با پرداخت قیمت خودرو به طور اقساطی در طول مدت تعیین شده فشار مالی کمتری را متحمل شوند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دارای مه‌­شکن جلو و عقب، رینگ فولادی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ضد قفل، مجهز به جعبه دنده ۵ سرعته دستی، حداکثر گشتاوری ۱۱۸ نیوتن متر در۳۴۰۰ دور در دقیقه، دارای موتور ۴ سیلندر ۸سوپاپه، مصرف سوخت ۵ لیتری و 4.8 لیتری برای استفاده­‌های خارج از شهر و داخل شهر، مصرف سوخت 3.6 لیتری به ازای کارکرد ۱۰۰ کیلومتری، سیستم تهویه با تنظیم دستی، سیستم کنترل بخار بنزین و... است. شما می‌­توانید با خرید اقساطی خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ و پرداخت تدریجی مبلغ آن به شرکت فروشنده، مالک این مدل خودرو شوید.

خرید اقساطی سمند دوگانه

در خرید اقساطی خودرو شما یک واریز اولیه خواهید داشت که با توجه به نوع خودرو، بودجه‌­ای که برای خرید در نظر گرفته­‌اید و همین‌طور شرکتی که این خدمت را ارائه می‌­دهد می‌­تواند متفاوت باشد؛ سپس با پرداخت ماهانه منظم و ثابت مابقی مبلغ خودرو را پرداخت می‌­کنید و سند تا زمانی که به تمامی تعهدات خود عمل کنید در رهن شرکت فروشنده می‌­ماند؛ اما یکی دیگر از خودرو­‌هایی که می‌­توانید با شرایط خرید اقساطی خودرو مالک آن شوید سمند دوگانه محصول شرکت ایران خودرو است. مدل LX به صورت بنزینی و دوگانه‌­سوز و مدل LX EF۷ به صورت بنزینی و پایه گازسوز با مشخصات فنی متفاوت از جمله محصولاتی هستند که توسط ایران خودرو عرضه می‌­شوند. شما می‌­توانید قبل از خرید اقساطی سمند دوگانه تحویل فوری با برخی از امکانات رفاهی و ایمنی این مدل خودرو آشنا شوید.

سمند LX EF۷ دارای سیستم ضد قفل ABS، مه‌­شکن جلو و عقب، دسترسی به صندوق از داخل کابین، کانال تهویه برای سرنشینان عقب، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک­‌شونده و ترمز عقب کاسه‌­ای، فرمان هیدرولیک، چراغ نقشه­‌خوان، سیستم هشداردهنده گویا، قفل مرکزی همراه با ریموت کنترل، رینگ فولادی ۱۵اینچی، تنظیم اهرمی ارتفاع صندلی راننده، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، سیستم عیب­‌یاب هوشمند، ۲عدد کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت ( ایموبلایزر)، چراغ خطر سوم و... است.

همچنین این خودرو دارای موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ با حداکثر توان خروجی معادل ۱۱۳ اسب بخار با احتساب ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاوری ۱۵۵ نیوتن متر با احتساب ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه در حالت استفاده از سوخت بنزین و ۱۰۰ اسب بخار و ۱۳۶ نیوتن متر در حالت استفاده از گاز است. لازم به ذکر است شرکت­‌های مختلفی در ایران خدمات خرید اقساطی خودرو را برای متقاضیان فراهم آورده‌اند که تمامی این مراکز معتبر نیستند؛ بنابراین در زمان خرید اقساطی خودرو موردنظر به این نکته توجه داشته باشید و همواره به معتبرترین شرکت­‌ها اعتماد کنید. همچنین در این مراکز به شما مشاوره لازم داده می‌­شود که کدام خودرو با شرایط مالی شما مناسب­‌تر است.

امکان خرید اقساطی خودرو در شرکت آرشا خودرو

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت­‌های معتبر و مجاز با بهترین شرایط در زمینه فروش اقساطی خودرو با بهره‌­مندی از نیروهای مجرب و حرفه­‌ای و با شماره ثبت 565479 در تهران است. اگر قصد خرید فوری یک خودرو صفر کیلومتر را دارید و در حال حاضر قادر به پرداخت تمامی مبلغ آن را بصورت یکجا نیستید، لیستی از خودروهای متنوع ایرانی (ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور) و خارجی با شرایط خرید اقساطی خودرو و تحویل فوری در اختیارتان قرار داده می‌­شود و شما می‌­توانید با انتخاب خودرو مناسب و مدیریت بهینه هزینه­‌های خود مالک خودرو نو شوید. همچنین این شرکت تضمین‌­های لازم را به خریداران ارائه می­‌کند تا خیالشان بابت خرید راحت باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید اقساطی خودرو از این شرکت می­‌توانید به سایت www.arshakhodro.com مراجعه نمایید و از طریق شماره­‌های مندرج در سایت با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.