دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از تاکتیک به کار گرفته شده از سوی منچسترسیتی در بازی شب گذشته راضی نبود.

طعنه سیمئونه به پپ؛ تشویق به خاطر وقت‌کشی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان منچسترسیتی بود. 
این بازی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت و در ورزشگاه خانگی خودشان برابر تیم حریف به پیروزی رسیده بودند و به این ترتیب این سیتی بود که برای رویارویی با رئال مادرید راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان شد. 
در حالی که اتلتیکو به خاطر ارائه بازی دفاعی و بسته در دیدار رفت از سوی بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان مورد انتقاد قرار گرفته بود، در این بازی با تاکتیک هجومی و برای جبران گل خورده به میدان رفت. 
بازیکنان این تیم به پشتوانه حمایت همه جانبه و پر شور هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند حملات بسیاری را روی دروازه سیتی تدارک دیدند اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند. 

با این حال در دقایق پایانی به نظر می‌رسید که تاکتیک تیم گواردیولا اتلاف وقت با افتادن بازیکنان روی زمین و تظاهر به مصدومیت است. اتفاقی که به شدت باعث عصبانیت بازیکنان اتلتیکو در زمین و البته دیه‌گو سیمئونه روی نیمکت شد. 
این مربی آرژانتینی که پیش از این بارها خودش هم از چنین تاکتیک‌هایی استفاده کرده بود در کنار زمین شروع به دست زدن کرده و سپس به سمت نیمکت سیتی برگشت و رو به گواردیولا به تمسخر به دست زدن ادامه داد. 
این واکنش از چشم داور چهارم دور نماند و او به سیمئونه تذکر داد که اجازه انجام این کار و تحریک بازیکنان و کادر فنی تیم حریف را ندارد. 
هرچند سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی مدعی شد که به هیچ وجه قصد طعنه زدن به سیتی و سبک مورد استفاده پپ گواردیولا در دقایق پایانی را نداشته و صرفا بازیکنان تیمش را به خاطر بازی خوبی که در آن دقایق ارائه داده بودند تشویق کرده است.