پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به حمایت از این تیم و سرمربی‌اش پرداخت و مدعی است آنها همچنان شانس موفقیت را در پیش‌رو دارند.

فرشاد پیوس: هیچ مربی‌ای نمی‌تواند جای یحیی را بگیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ورزش سه، درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی و انتقاداتی که به کادر فنی و بازیکنان این تیم وارد می‌شود، اظهار کرد: قطعا روز تلخی بود و خود من خیلی ناراحت شدم که چرا تیم آنطور از جام کنار رفت. آن هم در شرایطی که پرسپولیس بازی را خوب شروع کرده بود و به نظرم کادر فنی باید آنالیز کنند که چرا در نیمه دوم عملکرد بازیکنان افت کرد و در نهایت شکست خوردیم.
او ادامه داد: درست است که واقعا نتیجه بد و ناامید کننده‌ای‌ برای همه ما پرسپولیسی‌ها بود اما اگر نگاه کلی و منصفانه به عملکرد این تیم داشته باشیم باید بگوییم که این کادر و این بازیکنان چندین سال است که در شرایط سخت تلاش می‌کنند و با مشکلات می‌سازند و خداوکیلی نتایج سال‌های اخیر پرسپولیس هم عالی بوده است. نباید اینقدر راحت و با یک باخت زحمات یحیی و بازیکنان را زیر سوال ببریم.
پیوس گفت: خود گل‌محمدی هم در این دو، سه سال خیلی اذیت شد و با انواع و اقسام مشکلات و بی‌پولی و حاشیه‌ها کنار آمد تا تیم همیشه در کورس قهرمانی باشد. اینکه در طول دو فصل گذشته بالای ۷ ملی‌پوش از پرسپولیس جدا شده‌اند مسأله کوچکی نیست ولی یحیی توانسته پرسپولیس را با وجود رفتن ستاره‌هایی مثل بشار، کنعانی، علیپور، نوراللهی، بیرانوند، خلیل‌زاده و مغانلو در کورس نگه دارد و این نتایج کار هر کسی نبود.
فرشاد پیوس که سال‌هاست عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس را یدک می‌کشد گفت: در همین فصل علاوه بر مشکلات مدیریتی و تعیین نکردن مدیرعامل و هیئت‌مدیره‌ها برای پرسپولیس، خیلی از بازیکنان در مقاطع مهم فصل مصدوم شدند و دست یحیی خالی شد. مصدومیت‌ عالیشاه، آل‌کثیر، سیامک نعمتی و پاکدل کار تیم را سخت کرد و در نقل و انتقالات هم بازیکنان مدنظر کادر را جذب نکردند. بنابراین این نتایج جای تشکر و تحسین دارد. 
مهاجم سابق تیم ملی گفت: من می‌بینم که بعضی‌ها فقط از تیم و یحیی انتقاد می‌کنند. آنها فکر می‌کنند دارند برای پرسپولیس دلسوزی می‌کنند ولی با این کارشان فقط آرامش را از تیم می‌گیرند. هیچ‌ مربی‌ای بدون اشکال نیست ولی شما شرایط این چند سال را ببینید. کدام مربی می‌توانست پرسپولیس را در این سطح نگهدارد؟ از قول من بنویسید هیچ مربی‌ای نمی‌تواند جای یحیی را در پرسپولیس بگیرد و مثل او موفق باشد. الان هم فقط باید به تیم و بازیکنان روحیه بدهیم چرا که هنوز شانس قهرمانی داریم و امیدوارم با یک ریکاوری خوب روحی روانی به بازی‌ها برگردند و دل هواداران را شاد کنند.