راند رفت و برگشت فینال لیگ فوتسال زنان در شرایطی برگزار شد که فقط 3 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تکلیف قهرمان با به ثمر رسیدن 2 گل مشخص شد.

دوئل بزرگ گلرهای فوتسال زنان در حد تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه" حضور اعظم آخوندی و فرزانه توسلی دو سنگربان ملی‌پوش و کهنه‌کار فوتسال زنان ایران در درون دروازه‌ی پیکان و نصر فردیس به خوبی نشان می‌داد که بازیکنان دو تیم کار سختی در مسابقه‌ی فینال برای رسیدن به گل دارند و درخشش این دو سنگربانان باعث شد تا گل‌های تماشایی به ثبت نرسند.

اوج درخشش آخوندی و توسلی در مسابقه‌ی دیشب بود، راند پایانی لیگ فوتسال زنان که بازیکنان دو تیم پیکان و نصر فردیس خود را به آب و آتش زدند و اعظم آخوندی توانست برنده‌ی نبرد دروازه‌بانان ملی‌پوش شود.

فرزانه توسلی با سیوهای پرشمار خود مانع از ثبت نتیجه‌ای عجیب در فینال شد و در مقابل، مصدومیت هم مقابل درخشش اعظم آخوندی نتوانست قد علم کند و بعد از حضور کوتاه‌مدت و موفق مهدیه محمودی‌نیا سنگربان شماره 2 پیکانی‌ها، آخوندی دوباره به قفس توری تیمش بازگشت.

سنگربان باتجربه‌ی زنان پیکان در مقابل حملات حریف به خوبی ایستاد تا با کلین‌شیت و البته افتخار بهترین خط دفاعی لیگ کارش را همراه با کسب جام قهرمانی در لیگ هفدهم به پایان برساند.