مصدومیت سنگربان شماره یک تیم فوتسال زنان ایران و نصر فردیس کرج باعث رقم خوردن اتفاقات جالبی در بازی مرحله‌ی پلی‌آف شد.

 پاور پلی پرهیجان با  چسب کاری روی اسم کاپیتان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" یکی از اتفاقات ویژه و جالب‌توجه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال زنان، مصدومیت کاپیتان تیم ملی در تقابل فرهان ملارد-نصر فردیس کرج بود؛ فرزانه توسلی که در اردوی ملی هم دچار آسیب‌دیدگی شده بود و به لحاظ جسمی آمادگی صددرصد نداشت، در واپسین ثانیه‌های مسابقه و در شرایطی که تیمش 3-0 جلو بود، دچار کشیدگی چهارسر ران شد و مجبور به خروج از ترکیب نصر فردیس شد.

بعد از خروج توسلی، فاطمه شریف سرمربی تیم نصر فردیس تصمیم به پاورپلی گرفت و نسترن مقیمی ستاره‌ی گلزن این تیم پیراهن فرزانه توسلی را به تن کرد و با چسب‌کاری نام توسلی روی پیراهن شماره‌ی یک سانسور شد و مقیمی ثانیه‌های پایانی مسابقه را در نقش دروازه‌بان نصر فردیس بازی کرد.

جالب آن‌که همین تصمیم به پاورپلی در لحظات پایانی باعث باز شدن دروازه‌ی نصر فردیس شده و لیلا زوار برای فرهان گلزنی کرد تا در نهایت بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد و ملاردی‌ها امیدوار به بازی برگشت بمانند.

فرزانه توسلی پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی این بار از ناحیه دیگری مصدوم شد

فرزانه توسلی در گفتگویی ابراز امیدواری کرد که بتواند تا هفته‌ی آینده و بازی برگشت، آمادگی لازم را به دست آورد و همراه تیمش در مسابقه‌ی برگشت باشد، چرا که توسلی یکی از عناصر کلیدی ترکیب نصر به شمار می‌آید.