عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان ال‌کلاسیکو فوتسال ایران برگزار خواهد شد.

گیتی پسند - مس سونگون؛ ال‌کلاسیو فینال گونه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال کشور هفته گذشته برگزار شد که یک دیدار، از آن جا ماند و مقرر شد امروز (جمعه) برگزار شود. حساس ترین تقابل فوتسال ایران طول این سال ها دیدار دو تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان است که این دو تیم در چارچوب بیست و دومین بازی خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

فوتسالی ها این دیدار را ال‌کلاسیکو نامیده اند و ال‌کلاسیکو در حالی برگزار خواهد که مقرر گشته بود همانند تمامی دیدارهای هفته بیت و دوم، روز پنجشنبه 21 بهمن ماه برگزار شود ولی به دلیل ابتلاء بازیکنان مس سونگون به کرونا این بازی به تعویق افتاد و سازمان لیگ تاریخ جدید را یکشنبه 24 بهمن ماه اعلام کرد که اعتراض باشگاه مس سونگون را به همراه داشت. حالا قرار شده این تقابل امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن پیروزی اصفهان برگزار شود.

شاگردان محمد کشاورز که از روزهای ابتدایی این فصل بر صدر جدول تکیه زده اند در خانه پذیرای جدی ترین رقیب خود خواهند بود، تیمی که چهار دوره پیاپی دستان اصفهانی ها را از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه کرده است.

اگر نگاهی به جدول بیندازیم از حساسیت این تقابل باخبر خواهیم شد. مسی ها 48 امتیازی هستند و با چهار امتیاز اختلاف از گیتی پسند صدرنشین درصدد بازگشت به صدر و رسیدن به پنجمین عنوان قهرمانی پیاپی خود هستند که اگر لاله های نارنجی از این بازی با برد خارج شوند با حداقل اختلاف در رده دوم جا خوش می کنند.

ال‌کلاسیکو فینال گونه فوتسال را می توان دوئل برترین خط حمله و خط دفاعی لیگ نامید. گیتی پسند در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که تا به اینجا ۱۱۰ بار دروازه رقبا را گشوده است و در مقابل مس کمتر از هر تیم دیگه ای دروازه اش را باز شده دیده است یعنی ۳۳ مرتبه گل خورده است.

جلسه هیئت رئیسه فوتسال نیز شب قبل از دیدار این دو تیم به میزبانی هتل عالی قاپو برگزار شده است. در این جلسه مقرر گشته است تا همراه سه نماینده ویژه برگزار شود و این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتسال می باشد. از دکتر آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال، اعضای هیئت رئیسه و نماینده حراست می توان به عنوان نمایندگان ویژه دیدار نام برد. وحید سلیمانی قضاوت این دیدار را عهده دار است.