اخبار غیرمنتظره ای از مرگ مشکوک فردی رینکون، هافبک کلمبیایی و سابق رئال مادرید منتشر شده است.

فوتبالیست معروف درگذشت | جزئیات  عجیب از مرگ فوتبالیست معروف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اخبار غیرمنتظره ای از مرگ مشکوک فردی رینکون، هافبک کلمبیایی و سابق رئال مادرید منتشر شده است.

شایعات و سوء ظن در مورد تصادف مرگبار 11 آوریل که در آن فردی رینکون بازیکن سابق رئال و ناپولی جان خود را از دست داد، همچنان ادامه دارد. چرا جلوی فیلم‌برداری گرفته شد؟ و دو نفری که با تاکسی فرار کردند و ناپدید شدند چه کسانی هستند؟ تصادفی مرگبار به طور ناگهانی؛ در دل شب و در جاده خلوتی که به جز اتوبوسی که در آن لحظه سرنوشت ساز با ماشین فردی تصادف می کند، کسی را در دل خود نمی بیند. 

این تراژدی باعث شد فردی رینکن در ساعت 4:30 دچار حادثه ای تلخ شده و در صبح روز 11 آوریل جانش را از دست بدهد، انتقال به بیمارستان نیز جان بازیکن 55 ساله سابق رئال و ناپولی را نجات نداد. اما به نظر می رسد هنوز اخباری موثق در مورد حادثه وجود نداشته و چندین مورد با بازسازی های اولیه مطابقت ندارند. تحقیقات هنوز برای شکستن این سکوت و اخبار دروغی که می تواند کلید اتفاقات واقعی باشد، در جریان است.

تا اینجای کار تنها چیزی که در پرونده بررسی مشخص شده، هویت دو نفر است؛ ماریا مانوئلا پاتینیو که علیرغم این تصادف شدید آسیبی ندیده و با پای خود محل را ترک کرد و لورنا کورتس که تاکید دارد رینکون در حال رانندگی بوده است. شاهدان دیگر مدعی شدند حداقل دو نفر دیگر در در ماشین حضور داشتند و به نظر می‌رسد دوربین‌های امنیتی که در تقاطع محل وقوع فاجعه نیز این ادعا را تایید می کنند.

فیلم دوربین های مدار بسته دقیقا لحظه برخورد شدید خودرو با اتوبوس را ضبط کرده است؛ درست زمانی که عقربه های ساعت عدد 4:30 صبح روز 11 آوریل را نشان می دهد. همان دوربین‌ها دو نفر را نشان می دهند که گویا چند ثانیه بعد از تصادف شدید از خودرو پیاده شده، سوار تاکسی شدند و ناپدید می شوند. به نظر می رسد رینکون به همین دلیل برای درمان سریع راهی بیمارستان نشده است.

اما سوال مهم دیگری نیز وجود دارد؛ آیا فردی رینکون در لحظه حادثه پشت فرمان بوده است؟ سباستین، پسر رینکن اما نظر دیگری دارد: "امیدوارم خداوند عدالت را اجرا کند و دادستانی کار خود را انجام دهد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که پدرم رانندگی نمی کرد و همین باعث می شود که من خیلی آرام باشم. آنها فقط اتهامات نادرستی هستند. دیر یا زود همه چیز آشکار می شود." همچنین یک ویدیوی دستی که توسط یک رهگذر که در نزدیکی محل حادثه گرفته شده که می تواند به حل ابهامات کمک کند.

در این ویدئو، تصادف رخ داده و دو نفر را می بینیم که کنار در سمت راننده در حال صحبت با فرد سومی هستند که به نظر می رسد از گروه امدادی است که با آمبولانس به محل تصادف رسیده است. اما با نزدیک شدن رهگذر به محل حادثه، آن فرد سوم اینگونه فریاد می زند؛ "نیا و فیلم نگیر، چون موبایلت را می گیرم، برو، برو، جلوتر نیا". در آن لحظه قبل از قطع ناگهانی فیلم، آن شخصی فریاد می زند طرف مست است. در ادامه نیز درگیری و توقف فیلم‌برداری.

این ویدئو که در رسانه‌ها نیز منتشر شده است در حال حاضر در دست مقامات است و آنها با کارشناسان پزشکی قانونی تمام جزئیات این فیلم را تجزیه و تحلیل می کنند تا به این سوالات پاسخ دهند؛ چرا مرد کنار ماشین نمی‌خواست باشد فیلم‌برداری انجام شود؟ آیا او همان شخصی است که دقایقی بعد با یک نفر دیگر سوار تاکسی شد و از آنجا دور شد؟ چرا او به فردی رینکون کمک نکرد؟ 

ممکن بود با انتقال سریع به بیمارستان، او نجات پیدا کند. آمبولانس چند دقیقه بعد از رفتن آن دو نفر به محل حادثه رسید. بازپرس در این رابطه گفت: "حالا پلیس هم به دنبال راننده آن تاکسی‌ای هستند که این دو نفر را سوار کرده است. همچنین هویت فردی که خواهان قطع فیلم‌برداری است نیز باید مشخص شود."

این ابهامات باعث شده حادثه مرک فردی رینکون در هاله ای از ابهام قرار بگیرد، اما بی تردید در روزهای آتی جزئیات جدیدی از این ماجرای تلخ منتشر خواهد شد.