پیکان برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا برنامه ویژه و جذابی دارد.

شرط بهترین بازیکن جهان برای سفر به تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که رقابت های لیگ والیبال ایران به پایان رسید و نهایتا این تیم شگفتی ساز  شهداب یزد بود که موفق شد با غلبه بر پیکان در بازی فینال به مقام قهرمانی مسابقات دست پیدا کند.

کم تر از یک ماه دیگر رقابت های جام باشگاه های آسیا برگزار می شود. پیکان (میزبان) در گروه A با تیم‌های تایلند، ازبکستان و ژاپن همگروه است و پیکانی‌ها در مرحله مقدماتی به ترتیب به مصاف ازبکستان، ژاپن و تایلند خواهند رفت.

تیم مقاومت شهداب یزد نیز در گروه B با قطر، قزاقستان و عراق همگروه شد و در مرحله گروهی به ترتیب به مصاف عراق، قطر و قزاقستان خواهد رفت.

قطعا نمایندگان ایران مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات محسوب می شوند اما آن ها و به طور ویژه پیکان به دنبال تقویت جدی خود برای حضور در این مسابقات هستند.

در روزهای گذشته خبرهای جذابی در رابطه با تیم والیبال باشگاه پیکان شنیده شده است. گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه تهرانی مذاکرات جدی خود را برای جدب بهترین والیبالیست دنیا یعنی اروین انگاپت آغاز کرده و حتی به توافقاتی هم با این ستاره فرانسوی دنیای توپ و‌ تور رسیده است.

همچنین امیر عطابخش، مدیر عامل باشگاه پیکان، اخیرا در مصاحبه ای تایید کرد که پیکان تمام تلاش خود برای حضور قدرتمند در آسیا را انجام خواهد داد. اما در عین حال یک ابهام در مورد جذب ستاره فرانسوی وجود دارد. انگاپت در عضویت باشگاه مودنا است و این تیم اکنون در نیمه نهایی لیگ ایتالیا حضور دارد. در صورت صعود مودنا به فینال که احتمال آن هم کم نیست، عملا حضور ستاره فرانسوی در پیکان غیر ممکن خواهد بود زیرا بازی پایانی تیم ایتالیایی درست با جام باشگاه های آسیا تداخل دارد. در واقع پیکانی ها و البته والیبال دوستان ایرانی باید امیدوار بمانند که مودنا از صعود به فینال لیگ ایتالیا باز بماند تا شاید بهترین والیبالیست دنیا به ایران بیاید.

این تنها هدف بزرگ تیم والیبال پیکان محسوب نمی شود چرا که برخی شایعات دیگر حکایت از آن دارد که دو ستاره والیبال ایران یعنی سعید معروف و سید محمد موسوی نیز در تیررس این باشگاه قرار دارند. معروف اکنون در فنرباغچه توپ می‌زند و موسوی هم اخیراً بعد از جدایی از تیم ترکیه‌ای راهی لیگ امارات شده است و بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در رابطه با جذب این دو ستاره والیبال ایران برای پیکان وجود داشته باشد.

حتی جذب دو ستاره والیبال ایران نیز پایان رویاپردازی پیکان محسوب نمی شود و‌ گفته می شود که یک ستاره بزرگ دیگر دنیای والیبال که سطحی مشابه انگاپت دارد نیز مورد توجه آن ها قرار گرفته است که باید دید نهایتا تا چه میزان این خریدهای کهکشانی عملی خواهد شد.

نکته قابل توجه دیگر این که این خریدها به شکل کوتاه مدت و صرفا برای جام باشگاه های آسیا خواهد بود پس هزینه هنگفتی برای باشگاه تهرانی در پی نخواهد داشت. از طرفی چند رسانه از نهایی شدن جذب این بازکنان خبر دادند که البته باشگاه پیان در بیانیه ای آن را تکذیب کرد. در این بیانیه آمده است: "طی روزهای گذشته اخبار متعددی پیرامون فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه پیکان برای آماده سازی تیم والیبال جهت حضور در جام باشگاه های آسیا منتشر شده است؛ مدیریت باشگاه پیکان با هماهنگی کادرفنی و در راس آن پیمان اکبری برای بستن تیمی قدرتمند تمام تلاش خود را به کار گرفته اما اعلام می‌شود که تا این لحظه هیچ قرارداد جدیدی در کادر بازیکنان امضا نشده است. لذا از دوست‌داران رشته پرطرفدار والیبال درخواست می شود اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه پیکان را از طریق رسانه های رسمی این باشگاه پیگیری کنند."