اسطوره لیورپول از لوئیس سوارز به عنوان بهترین هم تیمی دوران فوتبالش یاد کرد و گفت که او تمرینات را بسیار جدی می گرفت.

گاهی تمرین کنار لوئیس سوارز ترسناک می‌شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز ژانویه 2011 با 26 میلیون یورو از اژاکس به لیورپول پیوست و تا تابستان 2014 نیز در عضویت این باشگاه قرار داشت. سوارز سپس لیورپول را به مقصد بارسا ترک کرد. او در 133 بازی برای قرمزها در لیگ برتر توانست 82 گل به ثمر برساند.

استیون جرارد اسطوره و کاپیتان وقت لیورپول سوارز را بهترین هم تیمی خود در دوران فوتبالش می داند. جرارد که اکنون مربی استون ویلاست، در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه فرناندو تورس و لوئیس سوارز گفت:« همیشه این سوال را از من می پرسند که تورس بهتر بود یا سوارز. هر دو از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال هستند ولی من سوارز را ترجیح می دهم. خیلی ساده بگویم که لوئیس همه چیز را باهم داشت و بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده ام. تورس، ژابی آلونسو و خاویر ماسکرانو هم عالی بودند ولی سوارز چیز دیگری بود. مهاجمی متفاوت که در هر بازی بدون توجه به نام حریف مقابل می توانستید مطمئن باشید گلزنی خواهد کرد.»

جرارد ادامه داد:« در اولین و دومین جلسه تمرینی با لیورپول، او همه را حیرت زده کرد. سوارز به گونه ای تمرین می کرد انگار که در زمین مسابقه است. بسیار جدی و پرتنش تا جایی که پس از یک جلسه تمرینی، جیمی کاراگر به من گفت که دوست ندارد هر روز کنار سوارز تمرین کند چون می ترسید مصدوم شود. سوارز تمرینات را بسیار جدی می گرفت و گاهی همین جدیت، ترسناک می شد.»