امیر خلیفه اصل کمترین حق فولاد را صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا می بیند.

خلیفه اصل: فولاد حقش را با صعود می‌گیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه، امیر خلیفه اصل در مورد عملکرد فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما گفت: باید کمی به عقب‌تر برگردیم از موقعی که آقای نکونام به جای آقای ویسی آمد، ایشان یک سری تغییرات انجام داد و با اضافه کردن چند مهره نسبت به اوایل فصل، تیم فولاد در نتیجه گیری خیلی بهتر شد و بعد هم به بازیهای آسیایی رسیدند. آقای نکونام هم بازیکن بزرگی بود و هم اینکه در اروپا فوتبال بازی کرده است. خوشبختانه جواد از تجربه بازیگری اش به خوبی برای فولاد استفاده می‌کند و ما به عنوان خوزستانی از او تشکر می‌کنیم.

او در مورد تساوی فولاد مقابل شباب الاهلی ادامه داد: من فکر می‌کنم چون بازی اول بود فولاد آن هماهنگی لازم را نداشت.‌ شرایط آب و هوایی و جو بازی‌های آسیایی متفاوت است. در ادامه بازی، روند فولاد خیلی بهتر شد و به گل هم رسیدند، شاید غفلت و فکر کردند بازی تمام شده اما در وقت های اضافه گل دریافت کردند و همه ما ناراحت شدیم.

مربی فوتبال در مورد دیدار دوم فولاد با آحال ترکمنستان ادامه داد: با اینکه آحال بسته بازی می‌کرد و برای وقت‌کشی آمده بود اما فولاد هم خیلی خوب نبود و در نهایت توانست گل بزند و نتیجه بگیرد. این نتیجه مسیر فولاد را عوض و برای صعود هموار کرد. مطمئن باشید بازی دور برگشت فولاد خیلی بهتر از دور رفت برگزار می شود. من فکر می کنم اگر کادر فنی فولاد کمی باهوش عمل کند با توجه به اینکه بازیکنان فشرده بازی می کنند و زمان ریکاوری خیلی کم است، می‌توانند با یک برنامه‌ریزی خوب و استفاده از تمام بازیکنان صعود کنند. من فکر می‌کنم کمترین حق فولاد صعود به مرحله بعدی است.

خلیفه اصل در پایان در مورد شرایط تیم خودش شهرداری بندرعباس که در لیگ دو صدرنشین است افزود: فصل پیش با استقلال خوزستان نتایج خوبی گرفتیم و در نهایت به عدم همکاری ختم شد. من سال های سال در بندرعباس زندگی کرده بودم و شهردار محترم با من تماس گرفت و به من دستور دادند خدمتشان بروم. در فاصله کمی که تا شروع  بازی ها مانده بود مسئولیت شهرداری بندرعباس را قبول کردم ولی رفته رفته تیم‌مان خوب شد، جا دارد که از همکارانم تشکر کنم. فعلا صدر جدول هستیم و ۶ بازی باقی مانده است، انشاالله بتوانیم در ادامه تیم شهرداری بندرعباس را در لیگ یک ببینیم.