جواد عزتی عکسی در کنار نعیمه نظام دوست منتشر کرده ات که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

جواد عزتی در کنار خانم بازیگر | ناراحتی زن جواد عزتی از رفتار عجیب شوهرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جواد عزتی بازیگر محبوب کشورمان، در فیلم جدیدی بازی کرده است. جواد عزتی در فیلم و سریال های زیادی نقش افرینی کرده است. پررنگ ترین نقش جواد عزتی در ذهن ها، بازی او در سریال زخم کاری بود. جواد عزتی اخیرا در فیلم سینمایی مردبازنده ایفای نقش داشته که این فیلم را می توان در لیست سایر فیلم های موفق از این بازیگر حرفه ای قرار داد. در فیلم سینمایی مرد بازنده جواد عزتی دارای گریم متفاوتی بوده و همچنین یک همکاری موفق دیگر با رعنا آزادی بعد از زخم کاری را مشاهده خواهیم کرد. جواد عزتی در اکران مردمی مرد بازنده در مشهد شرکت کرده است که با استقبال بی سابقه مردم مواجه شده است .

جواد عزتی

خلاصه ای از فیلم مردبازنده با نقش آفرینی جواد عزتی

فیلم مرد بازنده داستان مردی است به نام احمد خسروی که در گیرودار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد...

این فیلم  تقریبا با همه آثار محمدحسین مهدویان متفاوت است و این تمایز با جسارت در محتوای ملتهب و تغییر ژانر نمود پیدا کرده و تبدیل به مهمترین ویژگی‌ اثر می‌شود. مرد بازنده یک نئونوآر با گرایشات کاملا کلاسیک است که بر پیچیدگی‌های روانی شخصیت‌هایش استوار است.

آخرین ساخته محمد حسین مهدویان اثری جنایی و ساختارشکن متکی بر استعاره‌های و المان‌های ژنریک است که فیلم را به شدت متفاوت و برجسته می‌کند. فیلم با تاکید بر ویژگی فردی کارآگاه پلیس بر بروز رنج‌های درونی او صحه می‌گذارد.

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عرتی با مه لقا باقری ازدواج کرده و متاهل است.

جواد عزتی کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش میگه  تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. اکثر کارهای او تم طنز و اجتماعی داشته اند.

او از سال 75 بصورت حرفه ایی وارد دنیای بازیگری شده است.او ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال 79 اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده است. جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است.

او در ۱۵ سالگی وارد حرفه تئاتر شد که داستان جالبی پشت این موضوع قرار دارد. بنابر گفته‌های خودش در دوران دبیرستان، یک آزمون بازیگری می‌دهد و به‌خاطر همان آزمون همراه‌ با چند دانش‌آموز دیگر یک گروه تئاتر تشکیل می‌دهند که بعدها متوجه شدند آن آزمون بازیگری به‌هیچ‌وجه رسمی نبوده و تنها قصد کلاهبرداری از آن‌ها را داشته‌اند. بااین‌حال پس از این داستان جواد عزتی دل‌سرد نمی‌شود و با اراده‌ای محکم‌تر تصمیم می‌گیرد مسیر بازیگری در تئاتر را دنبال می‌کند. او درابتدا در تئاترهای خیابانی به ایفای نقش می‌پرداخت و به‌دلیل استعداد بالای خود خیلی سریع توانست به اجرا در سالن‌های تئاتر برسد.

او پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاهِ سوره در رشته تئاتر این رشته را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کرد و سرانجام در سال ۱۳۸۱ رسما وارد تلویزیون شد و برای اولین‌بار جلوی دوربین رفت.

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

جواد عزتی

فعالیت در اینستاگرام جواد عزتی

در اینستاگردی جواد عزتی متوجه می شویم این بازیگر در صفحه اینستاگرامش هم رویه ای حرفه ای و بی حاشیه را دنبال می کند و معمولا برای هیچ پستی کپشن نمی نویسد اما پس از اختتامیه فجرپستی طعنه دار در اینستاگرامش گذاشت و نوشت:کار خوبه خدا درست کنه!

این کپشن جواد عزتی به ماجرای انتخاب نشدنش در جشنواره اشاره دارد. او سال 98 با چهار اثر همزمان  حضور پیدا کرد و در حالی که نقش اصلی چشمگیر را در فیلم «شنای پروانه» بازی کرده بود و در «خورشید» مجیدی مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفت اما بابت نقش حاشیه اش در فیلم آتابای نامزد نقش مکمل مرد شد که بیشتر نوعی فرار کردن از طرح نام او در جشنواره به نظر می آمد.