روبن لوفتوس چیک، ستاره چلسی مدعی شد بازیکنان این تیم خواهان نشان دادن واکنش به نتایج ضعیف اخیر بوده اند.

می‌خواهیم شکست برابر رئال مادرید را فراموش کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست سنگین مقابل برنتفورد در لیگ برتر و رئال مادرید در لیگ قهرمانان باعث شد انتقادات از تیم توماس توخل بالا بگیرد. اما آنها در ادامه با شش گل از سد ساوتهمپتون گذشته و البته علیرغم برتری در خانه رئال مادرید، وداعی تلخ با رقابت های لیگ قهرمانان داشتند. حالا روبن لوفتوس چیک، هافبک انگلیسی چلسی تاکید کرد آنها می خواهند باخت برابر رئال مادرید را فراموش کرده و با برتری برابر کریستال پالاس، راهی فینال جام حذفی شوند.

روبن لوفتوس چیک در مورد فرم درخشان چلسی پس از تعطیلات بازی های ملی گفت: "ما دو شکست سنگین داشتیم و بی تردید رخ دادن چنین اتفاقی برای چلسی بی سابقه بود. نمایشی چلسی در بازی ساوتهمپتون در واقع واکنشی بود که بگوییم ما این نتایج را به عنوان یک تیم قبول نداریم. این نمایشی از کلاس واقعی چلسی و هدیه ای برای هواداران تیم بود. حالا در دو بازی اخیر 9 گل به ثمر رسانده‌ایم، بنابراین باید از این رویکرد بی‌رحمانه در بخش تهاجمی در بازی امروز مقابل کریستال پالاس نیز استفاده کنیم.

حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟ ما برای خودمان، تیم و برای هواداران می خواهیم این باخت را فراموش کرده و به فینال جام حذفی راه پیدا کنیم، زیرا بدیهی است که هواداران نیز به اندازه ما از این نتیجه آسیب دیده اند. اگر بتوانید آن ناراحتی و عصبانیت را مهار کنید و قدرت خود را در زمین نشان دهید، می‌توانید به تیمی مرگبار تبدیل شوید."