الکساندر زینچنکو، مدافع اوکراینی منچسترسیتی اعتراف کرد رئال مادرید بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارد.

رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپاست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی  9 روز دیگر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود، بازی رفت در استادیوم اتحاد و مسابقه برگشت یک هفته بعد در برنابئو برگزار می شود. الکساندر زینچنکو، مدافع کناری و اوکراینی منچسترسیتی از رئال مادرید به عنوان پادشاه لیگ قهرمانان نام برده و مدعی شد مهار ستاره ای مانند کریم بنزما در این دو مسابقه دشوار خواهد بود.

الکساندر زینچنکو گفت: "رئال مادرید پادشاه رقابت های لیگ قهرمانان محسوب می شود. آنها در گذشته بارها عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست آورده اند و تردیدی وجود ندارد که یکی از بهترین تیم های جهان هستند، اما ما قبل از بازی مقابل مادرید دیدارهای زیادی در پیش داریم. آنها بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارند و برخی از بازیکنان رئال مادرید از بهترین های جهان به شمار می آیند. 

در حال حاضر کریم بنزما یکی از بهترین مهاجمان فوتبال جهان محسوب می شود. توانایی پیدا کردن راه گلزنی این بازیکن فوق العاده و باورنکردنی است، پس باید ببینیم که چگونه با این شرایط کنار می آییم. بنزما از قدرت گلزنی فوق العاده ای برخوردار است و ما نمی دانیم که چگونه باید این بازیکن را در زمین مهار کنیم. البته سرمربی سیتی به ما خواهد گفت که چگونه این کار را انجام دهیم. خواهیم دید که چه اتفاقاتی در دیدار مقابل رئال مادرید رخ خواهد داد. در حال حاضر ما مسابقه برابر برایتون را در پیش روی خود داریم."