مسعود شجاعی بعد از اینکه در نیمه دوم بازی جای خود را به مهدی نظری داد لحظه‌ای روی نیمکت آرام و قرار نداشت.

حرص و جوش مسعود شجاعی برای دومین جام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر بازیکن دیگری به جای مسعود شجاعی بود با توجه به فشار بازی و دوندگی بی امان در جریان بازی سعی می کرد روی نیمکت بنشیند و خستگی در کند اما ترجیح کاپیتان تیم نساجی این بود ایستاده بازی را دنبال کند. او هر گاه که لازم بود کمی از روی پله های نیمکت آزادی بالا می آمد و بازیکنان را تشویق می کرد و نکاتی را که لازم بود به هم تیمی‌هایش گوشزد می کرد و حتی بعضی از نکات فنی را به ساکت الهامی انتقال می داد.

مسعود شجاعی در نقش مربی؛ او جایگاه بازیکن و مربی را پیش تر در تراکتور تجربه کرده بود اما هنوز دوست دارد بازی کند. او در سن 38 سالگی در آستانه دست یابی به یک افتخار بزرگ است. قهرمانی به همراه نساجی در جام حذفی که در تاریخ 63 ساله این باشگاه رخ نداده است. براحتی قابل پیش بینی است مسعود شجاعی بعد از آویزان کردن کفش ها در نساجی روی به مربیگری بیاورد. همانند همبازی خود در اوساسونا یعنی جواد نکونام. شهود مربیگری مسعود شجاعی در بازی نساجی–مس بعد از تعویض او از سوی ساکت الهامی بار دیگر نمود پیدا کرد و البته که فوتبال از چنین اتفاقی خرسند خواهد شد چرا که یک مربی جوان به جمع مربیان ما اضافه خواهد شد آنهم از جمع بازیکنانی که سال های سال در تیم ملی بوده اند. مثل جواد نکونام، مثل مهدی مهدوی کیا و... البته که جنس مربیگری مسعود شجاعی به مهدی مهدوی کیا می خورد و دست کم با ساکت الهامی در تضاد است. مسعود شجاعی هم در تراکتور و هم در نساجی نشان داده از کنار خط آرام کار فنی اش را دنبال می کند و این هم یک سبک از مربیگری است. جنب و جوش ساکت الهامی در کنار زمین را خیلی از مربیان اروپایی هم دارند.

شجاعی در رقابتهای باشگاهی داخلی تنها جام خود را در تراکتور و در همراهی با ساکت الهامی به دست آورده و حالا باید برای دومین کاپ با مهدی رحمتی همبازی و کاپیتان سابقش بجنگد.