مهاجم ایرانی پورتو در شب شکست تیمش مقابل براگا ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت.

اولین باخت فصل پورتو با طارمی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و یک لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مثل همیشه مهدی طارمی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال د براگا مقابل تیم رده چهارمی براگا قرار گرفت.

یاران طارمی که از ابتدای فصل تا هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و هیچ شکستی متحمل نشده بودند، پس از کسب ۲۶ پیروزی و چهار تساوی نتوانستند مقابل براگا صاحب امتیاز شوند و بازنده زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال پورتو در دیدار مقابل براگا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که این باخت آنها را ۸۲ امتیازی و صدرنشین جدول لیگ برتر پرتغال نگه داشت، اما اجازه نداد فاصله ۶ امتیازی یاران طارمی با اسپورتینگ لیسبون رده دومی بیشتر شود.

مهدی طارمی که در دو هفته اخیر لیگ برتر پرتغال ۴ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار مقابل براگا با وجود نمایش خوبی ارائه کرد و خطرناک ظاهر شد، اما در نهایت نتوانست به روندی که در پیش گرفته بود، ادامه بدهد.

ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل براگا یک شوت در چارچوب، دو شوت بیرون از چارچوب، یک شوت دفع شده، ۴۲ لمس توپ، ۲۱ پاس با دقت ۸۴ درصدی، یک پاس کلیدی، یک سانتر دقیق، یک پاس بلند صحیح، دو برتری در دوئل‌های زمینی، چهار پیروزی در نبردهای هوایی، یکبار گرفتن خطا و یک دریبل موفق داشت.