ارسلان مطهری با گل زیبایی که روز گذشته وارد دروازه فجر کرد، آمادگی بالای خود را به رخ کشید.

آمادگی بالای ارسلان با گل رونالدویی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بازی های تدارکاتی که استقلالی ها برگزار کردند، تاکنون برای آنها نتایج خوبی را در پی داشته است. آبی پوشان توانسته اند در این دو دیدار 10 بار گلزنی کنند و این مسئله انگیزه شاگردان مجیدی را برای بازگشت به روند گلزنی افزایش داده است.

در جریان پیروزی 4 بر صفر استقلال برابر فجرسپاسی، ارسلان مطهری یکی از گلزنان تیمش بود. در دقیقه 78 این مسابقه و روی حرکتی که آرمان رمضانی از سمت راست آغاز کرده بود، وریا غفوری صاحب توپ شد و کاپیتان آبی ها با نگاهی به درون محوطه جریمه، توپ را به روی دروازه ارسال کرد.

ارسلان که در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت، به محض رسیدن توپ وریا گارد یک ضربه قیچی برگردان را به خود گرفت و توپ نیز به خوبی روی پای او سوار شد. ضربه قیچی برگردان مطهری به زیبایی هر چه تمام تر به گوشه دروازه فجر رفت و کاری هم از دستان ایمان صادقی ساخته نبود.

گل ارسلان که شباهت زیادی به سوپرگل برگردان رونالدو با پیراهن رئال مادرید در دیدار برابر یوونتوس داشت، باعث تحسین افراد حاضر در استادیوم دستگردی شد و مهاجم آبی نیز از سوی هم تیمی هایش به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

ارسلان که آخرین بار در دیدار برابر پیکان و در جام حذفی و در همان استادیوم دستگردی موفق به گلزنی شده است، یک بار دیگر نشان داد که باز کردن دروازه رقبا در این ورزشگاه را شگرد دارد. او همچنین با این گل آمادگی خود را برای دیدار حساس برابر سپاهان به نمایش گذاشت و اکنون با توجه به درخشش عناصر تهاجمی آبی ها در این دو دیدار دوستانه، دست فرهاد مجیدی برای چینش ترکیب هجومی تیمش باز است.