یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردان خود در دیدار مقابل ویارئال رضایت دارد.

کلوپ: هنوز صعود به فینال قطعی نشده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در نیمه اول نتوانست برابر ویارئال موقعیت های خود را تبدیل به گل کند، اما در نیمه دوم همه چیز به سود آنها پیش رفت و در نهایت مرسی سایدی ها در خانه با دو گل به برتری دست یافتند. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد هنوز صعود آنها قطعی نشده و بازی برگشت در خانه ویارئال باقی مانده است.

یورگن کلوپ گفت: بازی درخشانی بود. ما جلوی حرکات بازیکنان ویارئال را گرفتیم و این برنامه به خاطر تهدیدهای این تیم روی ضد حملات بود. ما لحظات خوب زیادی در این دیدار خلق کرده و در نیمه دوم موقعیت های خود را تبدیل به گل کردیم. هر دو گلی که به ثمر رساندیم فوق العاده بودند. در فوتبال همیشه همینطور بوده و شما باید نحوه دفاع کردن تیم حریف احترام می گذارید.

حالا فقط نیمی از جدال ما با ویارئال تمام شده و نه بیشتر، اما به هر حال اوضاع بهتر از قبل از شروع مسابقه امشب است. هیچ چیز هنوز  تمام نشده است، یک بازی دیگر در خانه حریف وجود دارد و فکر می کنم مورنو در دیدار بعدی به ترکیب ثابت ویارئال اضافه خواهد شد. ما بازی واقعا خوبی انجام دادیم. وقتی در سال در سال 2018 برای دیدار برگشت به خانه رم رفتیم نیز تصور نمی کردیم در بازی اول همه چیز تمام شده است.

آنها در مرحله قبل بارسلونا را شکست داده بودند. من یک لحظه به آن بازی فکر نکرده ام، ما تیم متفاوتی هستیم و باید به راه خود ادامه دهیم. بلوغ نیز بخشی از ویژگی سبک بازی لیورپول محسوب می شود و البته که باید اینگونه باشد. چالش اصلی برای ما این بود که تا می توانیم پرتلاش ظاهر شویم. گاهی اوقات فکر می کنید روز شما نیست، اما ما تلاش می کنیم و تلاش می کنیم و این همان طرز فکر تیم ماست. پس همه چیز تا اینجا خوب پیش رفته است.

سادیو مانه یک بازیکن در کلاس جهانی برای لیورپول محسوب می شود. او در در مسابقه سال ۲۰۱۶ مقابل آرسنال در سمت راست بازی کرد و یک گل تماشایی به ثمر رساند. مانه بازیکن فوق‌العاده ‌ای است و البته من بازی روبرتو فیرمینو و دیگو ژوتا را هم در خط حمله دوست دارم.