این روزها نام رضا حدادیان بیش از گذشته در فوتبال ایران شنیده می‌شود.

مالک عاقل از مالک پولدار بهتر است! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، حدادیان مالک شرکت هواپیمایی وارش و یکی از طرفداران قدیمی استقلال است که ورود او به فوتبال با نام امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق آبی ها عجین شده است.

او که در زمان حضور قلعه‌نویی در استقلال کمک های ریز و درشتی به خصوص در موضوع کمپ ناصر حجازی به استقلال می‌کرد و گهگاهی در اداره روزمره باشگاه نیز دست به جیب می‌شد، این روزها به عنوان مالک باشگاه نساجی شرایط متفاوتی را در فوتبال ایران تجربه می‌کند.

حدادیان ساروی است و به واسطه حضور گشاده دستانه در رشته فوتبال مورد توجه اغلب هواداران فوتبال در ایران است؛ این در حالی است که به جز او محمدرضا زنوزی مالک هواپیمایی آتا و موسوی مالک هواپیمایی زاگرس نیز در دوره های مختلف در فوتبال ایران حضوری جدی داشته داشته‌اند.

حدادیان که دیشب بعد از قهرمانی نساجی بدون پرده پوشی از امکاناتی که برای این باشگاه قائمشهری مهیا کرده صحبت کرد و از مسئولان استانی برای ادامه راه استمداد طلبید، نمونه موفق یک مالک بخش خصوصی در فوتبال ایران است؛ چهره ای که هرگز تعقل در مدیریت و مالکیت را فدای بلندپروازی های طبیعی چهره هایی که پول خود را وارد فوتبال کرده و هزینه‌های گزافی می‌کنند،  نکرد.

حدادیان پس از دور افتخار مقابل هواداران نساجی، این چنین با جام قهرمانی در کنار ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه عکس یادگاری گرفت تا موفق ترین دوره تاریخ نساجی را در ورزشگاه آزادی به ثبت برساند؛ رویای او داشتن تیمی است که مازندرانی ها را گرد هم‌ جمع بیاورد که جشن بزرگ در اغلب شهرهای این استان در شب گذشته نشان می‌دهد او به این هدف تا حد زیادی نزدیک شده است.