فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس ایران گفت:

امیر ایرانی: به هیچ قدرتی اجازه ناامن کردن خلیج فارس را نمی دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس ایران گفت: اطمینان می‌دهم که پرچم ایران عزیز را بر فراز امواج خروشان خلیج تا ابد فارس تا بی‌کران اقیانوس‌ها در اهتزاز نگاه داشته و به هیچ قدرتی اجازه ناامن کردن منطقه را نخواهیم داد.

متن پیام امیر دریادار شهرام ایرانی به شرح زیر است                                                                                        روز ملی « خلیج فارس» امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای سرزمینی است که بر شالوده مستحکم فرهنگ و هنر مردمان ایران زمین استوار شده تا پهنه نیلگون خلیج همیشه فارس، غیرقابل انکارترین سند هویتی در جهان باشد. کرانه‌های این مرز پر گهر متأثر از فرهنگ عمیق و اصیل ایران سرفراز اسلامی است که وجه برجسته و ارزشمند آن، زیست فرهنگی و هنرمندانه مردمان این خطه با جهان خارج از آن را با شکوه‌تر و نمودهای تازه آن را غنی‌تر از همیشه به جهانیان عرضه می‌کند.

اینک این مروارید سراسر آبی و نگین انگشتری ایران زمین به کانون تقابلی تمدن ایرانی- اسلامی و مرکز ثقل شکل‌گیری قدرت دریایی جبهه مقاومت در برابر هجمه‌های استکبار جهانی به سرکردگی دولت تروریست‌پرور ایالات متحده آمریکا بدل گردیده است.

بدون تردید امروز با تکیه‌بر قدرت دریایی و اعتبار خودساخته نیروهای مسلح پر افتخار ج.ا.ایران بویژه ظرفیت‌های فراوان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، می‌توان خلیج فارس را به عنوان سر پل مهم احیاء تمدن نوین دریایی ایران بزرگ اسلامی معرفی نمود.  

اینجانب به نیابت از تمامی همکاران دریادلم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر بر نصف‌ النهار بیداری، به ملت صبور و مقاوم ایران اطمینان می‌دهم که به پاس رشادت و جانفشانی شهدای گرانقدر این سرزمین، پرچم سه رنگ ایران عزیز را بر فراز امواج خروشان خلیج تا ابد فارس تا بی‌کران اقیانوس‌ها در اهتزاز نگاه داشته و به هیچ قدرتی اجازه نا امن کردن منطقه را نخواهیم داد و با بصیرت از این میراث ارزشمند صیانت خواهیم نمود.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار شهرام ایرانی