پرونده هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در گروه الف بسته شود و مهمترین اتفاق تغییر چهره صدرنشین بود.

لیگ 2؛ چوکا در یک قدمی قهرمانی و صعود مستقیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم چوکا که به تازگی حسن اشجاری را به عنوان سرمربی انتخاب کرده در دوئل سخت و نفس گیر با سپیدرود با یک گل برنده شد و این سه امتیاز کافی بود که بعد از هفته های متمادی رای به صدرنشینی تیم چوکا دهد. به خصوص که شهرداری بندر عباس با هدایت امیر خلیفه اصل در ادامه امتیازدهی در هفته های اخیر این بار در خانه نتوانست تیم شهرداری ماهشهر را شکست دهد و به نتیجه یک بر یک رسید. این نتیجه همان طور که اشاره شد منجر به صدرنشینی تیم چوکای تالش شد. 5 هفته دیگر به پایان بازی های مرحله گروهی باقی مانده و با توجه به اینکه چوکا دو امتیاز از شهرداری بندرعباس پیش است تعیین سرنوشت صعود به دست چوکا است و اگر در 5 بازی باقی مانده دچار لغزش نشود می تواند بار دیگر قهرمانی در یکی از گروه های لیگ 2 و صعود به لیگ یک را تجربه کند. آخرین بار چوکا با هدایت فرشاد پیوس به لیگ یک صعود کرد اما بعد از صعود به لیگ یک با این مربی قطع همکاری کرد و تنها یک فصل در لیگ یک حضور داشت.

بازی های لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. نتایج بازی ها در هفته بیست و یکم و در گروه الف. با این توضیح که دیدارهای هفته بیست و یکم در گروه ب امروز برگزار می شود.

شهدای بابلسر۲ - ۳  ایرانجوان بوشهر

شهرداری بم۰ - ۱شهید اورکی اسلامشهر

شهرداری بندرعباس  ۱ - ۱شهرداری ماهشهر

مناطق نفت خیز جنوب ۱ - ۲پیام توس خراسان

نیروی زمینی تهران  ۱ - ۱آبی پوشان امید کوشا تهران

بعثت کرمانشاه۲ - ۴شهدای رزکان کرج

چوکا تالش۱ - ۰سپیدرود رشت