به نظر می‌رسد که تمدید قرارداد یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با این باشگاه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

کلوپ روی جلد نشریه سیاسی؛ او باید سیاستمدار می‌شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ هفته گذشته قراردادش با باشگاه لیورپول را تا سال 2026 تمدید کرد تا خیال هواداران این تیم از حضورش در آنفیلد را راحت کرده باشد. اتفاقی که با استقبال گسترده و خوشحالی بسیاری از هواداران این تیم همراه شد. 

نشریه سیاسی The New European عکس اول روی جلد خودش در این شماره را به او اختصاص داده و نوشت:« آقای کلوپ عزیز، شما در فوتبال هدر می‌شوید.»

این تنها اشاره این نشریه سیاسی به این مربی آلمانی و حضورش در فوتبال انگلیس نیست و الستر کمپل 64 سال که پیش از این سخنگوی تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس، بوده نیز درباره سرمربی لیورپول مطلبی نوشته است. 

در این مطلب که خطاب به کلوپ نوشته شده آمده:« من دیده‌ام که شما بسیار بیشتر از یک مرد فوتبالی هستید. وقتی ویروس کرونا وارد زندگی ما شد، شما فورا جدیت موقعیتی که پیش آمده بود را درک کردند. از شما به خاطر صحبت علیه برگزیت که برای انگلیس و اروپا خوب نبود سپاسگزار هستیم. امیدوارم که وقتی ویترین افتخارات شما پر شد، به ورود به عرصه سیاست فکر کنید. کشور ما به شما نیاز دارد.»

کلوپ پیش از این بارها در طول نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌های لیورپول در لیگ برتر یا در گفتگو با خبرنگاران درباره مسائلی چون جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا و همچنین حمله نظامی روسیه به اوکراین صحبت کرده و اظهارات قابل توجهی را مطرح کرده بود که با استقبال عمومی مواجه شده بود.