امباپه، مهاجم فرانسوی پاری‌سن ژرمن در بین بازیکنان این تیم بیشترین استفاده را از پاس‌های نیمار برده است.

گزارش؛در خدمت امباپه، لطف بزرگ نیمار به ستاره فرانسوی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته سی‌و‌پنجم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که هفته گذشته قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود، در خانه استراسبورگ به میدان رفت و در حالی‌که تا دومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم از میزبان خود پیش بود، در نهایت با تساوی 3-3 بازی را به پایان رساند.

در این بازی کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی PSG دو بار در دقایق 23 و 68 گلزنی کرد و اشرف حکیمی مدافع مراکشی ‌پاریس‌ هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.‌ این در حالی بود که کوین گامیرو در دقیقه 2 استراسبورگ را از حریف پرستاره‌اش پیش انداخته بود. گل به خودی مارکو وراتی هافبک ایتالیایی PSG در دقیقه 75 سبب شد که اختلاف دو تیم به حداقل کاهش پیدا کند و میزبان به فرار از شکست خانگی امیدوار شود، اتفاقی که در نهایت با گلزنی آنتونی کاسی در دقیقه 2+90 رخ داد.

نیمار در این بازی موفق به گلزنی نشد اما بازهم پاس گل به امباپه داد. شبکه آماری اوبتا اعلام کرد که نیمار تاکنون 14 پاس گل به امباپه داده است. امباپه در 43 بازی این فصل توانسته 35 گل بزند. در بین بازیکنان پاری‌سن ژرمن امباپه بیشترین استفاده را از پاس گل‌های نیمار برده است. بعد از او کاوانی قرار دارد که توانسته 8 پاس نیمار را تبدیل به گل کند.

نیمار که در سال 2017 از بارسلونا به پاری‌سن ژرمن پیوست تاکنون 37 پاس گل را در این تیم پاریسی به نام خود به ثبت رسانده است.

بعد از حذف پاری‌سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا انتقادها از نیمار بسیار بالا رفته است. هواداران پاری‌سن ژرمن در دیدارهای اخیر تیم علیه این بازیکن برزیلی شعار داده‌اند با این حال او تاکید کرد که تیم را ترک نخواهد کرد و تا پایان قراردادش به بازی در این تیم متمول ادامه خواهد داد.