تکنیک بالا و هنر منصوریان در فوتبال سالنی او را به هر دو تیم ملی بزرگسالان ایران رساند.

منصوریان و رکوردی منحصر به فرد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه "، علیرضا منصوریان ستاره استقلال در سال ۷۴، سال پر شکوهی را در رقابت های باشگاهی آن سال سپری کرد.

او شروع فصل را برای استقلال تا پایان محرومیت امیر قلعه نویی با میدانداری این تیم سپری کرد و  گل‌های از راه دور زیادی برای استقلال به ثمر رساند تا خیلی زود شماره ۱۷آن سالها، مرد اول سکوهای آبی دوست شود.

تکنیک بالای او در میانه میدان در جام رمضان آن سال هم دیده شد تا منصوریان خیلی زود یکی از ملی پوشان  تیم ملی سالنی ایران شود و‌ در رقابتهای مقدماتی سالنی  آسیا در اردیبهشت سال هفتاد و پنج دیده شود.

منصوریان که تبحر خود را در بازی  دروازه هندبالی  در دبیرستان رهنما در میدان منیریه به دفعات به نمایش گذاشته بود، چند ماه بعد در جام ملتهای آسیا ۱۹۹۶امارات عضو ثابت مایلی کهن در کنار کریم باقری و حمید استیلی در خط هافبک بود، تا یکی از یازده بازیکن اصلی نسل معروف ۹۶ خطاب گیرد.

این یکی از بزرگترین افتخارات منصوریان در کنار ستاره هایی دیگر مثل صادق ورمزیار،بهزاد غلامپور، محمد حسن انصاری فرد و سید مهدی ابطحی بود که طعم حضور در هر دو تیم سالنی و جمنی را چشیدند.

هر چند از بین همه اینها، تنها منصوریان بود که از بازی در تیم ملی سالنی به جام جهانی هم رسید و در جام جهانی ۹۸فرانسه برای کشورمان بازی هم کرد تا تنها بازیکن ایرانی باشد که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال و حضور در جام جهانی فوتبال را دارد.

بعدها فیفا با تصویب قانونی، حضور همزمان در دو تیم سالنی و چمنی را ممنوع کرد تا نسل گل کوچک بازهای ایران و امثال منصوریانها که توان بازی در هر دو زمین را دارند، یکی از این دو را برای آینده ورزشی خود انتخاب کنند.