محمدحسن آصفری، نماینده مجلس در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: ما موافق هرگونه توافقی هستیم که بتواند حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد و هم نسبت به رفع تحریم‌ها اقدام کند.

آصفری: طرف‌ غربی یک‌بار هم که شده منطق را در مذاکرات پیش بگیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث‌آنلاین، به نقل از سایت خبر سراسری، محمدحسن آصفری، نماینده مجلس، درباره رفع تحریم‌ها و باقی‌ماندن تحریم سپاه گفت: «مجلس که در جریان این امر نیست اما ما موافق هرگونه توافقی هستیم که بتواند حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسد و هم نسبت به رفع تحریم‌ها اقدام کند و تحریم‌هایی که در حوزه‌های نفتی و اقتصادی وجود دارد، رفع شود. با وجود اینکه خیلی زودتر از این باید اقدام می‌شد زیرا جمهوری اسلامی به عهد خود عمل کرده و بدعهدی آمرکیا باعث شده تحریم‌ها باقی بماند و امید است طرف غربی نسبت به برداشتن تحریم اقدام کند و برای یک بار هم که شده از سیاست چماقی خود کنار بیاید و روی اصول و منطق مذاکرات را پیش ببرد.امیدواریم این تحریم ها لغو شوند».

او در ادامه نسبت به احتمال باقی ماندن تحریم‌های سپاه افزود: «من در جریان نیستم و اطلاع ندارم چه تحریمی باقی می‌ماند اما تحریم‌هایی که بی‌دلیل تصویب کرده‌اند و ایران نیز به تعهدات خود عمل کرده است باید از سوی غرب لغو شوند».

آصفری در پایان درباره عدم کسب درستاوردهای لازم از سوی تیم مذاکره کننده و مخالفت مجلس گفت: «اینگونه نیست آنچه من دیدم اینگونه نبود راستی‌آزمایی‌ها در محتوای آن دیده شده و عینا ضمانت‌های لازم در این دور مذاکرات در یک مدت 165روزه از طرف غربی گرفته شده است وفرصتی برای ایران وجود دارد که طرف مقابل اگر به تعهدات عمل کرد ایران نیز تعهدات به خود عمل نکند».