قهرمان جام حذفی در شروع دوباره لیگ برتر در اولین بازی خانگی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

تماشاگران نساجی؛ کوچ از آزادی به استادیوم امام رضا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی با توجه به اینکه هنوز بازسازی استادیوم شهید وطنی پایان نیافته علاقمند است در هفته های پایانی لیگ برتر دیدارهای خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد با حضور تماشاگر برگزار کند و به طور رسمی درخواست خود را به تربیت بدنی آستان قدس، هیات فوتبال استان و شورای تامین ارایه داده است.

با توجه به استقبال پرشور تماشاگران نساجی از بازی با استقلال، مس و آلومینیوم اراک در استادیوم آزادی پیش بینی می شود چنانچه دیدارهای نساجی در استادیوم امام رضا با حضور تماشاگر برگزار شود دست کم به اندازه 30 درصد ظرفیت استادیوم امام رضا تماشاگر برای تشویق نساجی به این استادیوم خواهد آمد و این می تواند جلوه خاصی به دیدارهای باقی مانده نساجی در لیگ برتر بدهد.

پیش تر اینطور عنوان شده بود چنانچه نساجی نتواند دیدارهای باقی مانده خود در استادیوم امام رضا را با حضور تماشاگر برگزار کند بار دیگر به استادیوم شهدای ساری بر می‌گردد. استادیومی که اکنون شرایط چمنش بهتر از قبل شده و دست کم وضعیت بهتری به نسبت چمن استادیوم حافظیه شیراز دارد. در روزهای آتی و با پاسخی که مشهدی‌ها به باشگاه نساجی می دهند، مازنی ها برای دیدارهای باقی مانده لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهند کرد. حضور پرشور تماشاگران نساجی در بازی های این تیم در جام حذفی که مثال زدنی بود با اتفاق خاصی در استادیوم آزادی همراه نبود و این می تواند در تصمیم گیری هیات فوتبال استان خراسان رضوی و همچنین شورای تامین امنیت استان دخیل باشد.

گفتنی است تیم های لیگ برتری در ادامه مسیر می توانند دیدارهای خود را با حضور 30 درصدی تماشاگر برگزار کنند. به دلیل کاهش میزان درگیری مردم با ویروس کرونا و همچنین کاهش مرگ و میر به صورت قابل ملاحظه، اکنون در خیلی از کشورها بازی های فوتبال با حضور 100 درصدی تماشاگر برگزار می شود.