سرمربی شاهین بوشهر از بازیکنان و قدمت باشگاهشان دفاع می کند و می گوید هیچ وصله ای به آن ها نمی چسبد.

آرامش: آقای مدیرعامل خدا را در نظر بگیر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی شاهین بوشهر و مس کرمان روی گلی که مسی ها زدند و پاس گلش را بازیکن شاهین به اشتباه داد شائبه ایجاد شد و حراست فدراسیون فوتبال از سرمربی شاهین برای ارائه توضیحات دعوت کرد محمود آرامش در این باره به خبرنگار ما گفت:  آن چیزی که مشخص است شاهین یک تیم اصیل است و هیچ وقت به خودش اجازه نمی دهد در هیچ برهه ای از زمان و در هیچ شرایطی به این مسائل فکر کند و با هزار گرفتاری و مشکلات در این هفتاد سال خودش را به خاطر اصالت و قدمتش نگه داشته و این تهمت ها به ما نمی چسبد. درست است در بازی با مس کرمان که بالای جدول بود و ما قعر  جدول بودیم بازیکن ما اشتباهی انجام داد اما همین اشتباه را بازیکن پرسپولیس هم انجام داد، بازیکن است و اشتباه می کند.  با فدراسیون همین صحبت را کردم و گفتم  اشد مجازات را برای فرد خاطی در نظر بگیرید، بالاخره باید با این فساد برخورد کنید ولی اگر واقعیت داشته باشد نه اینکه اتهام بزنید و بعد رها کنید و آن ها هم پذیرفتند. ما هم دوست داریم با فساد برخورد کنند اما باشگاه ما مرتکب هیچ خطایی نشده،بازیکن اگر بخواهد کاری انجام بدهد خیلی راه های زیادی وجود دارد مشکل خاصی از دید ما نبود 
او در مورد وضعیت تیم شاهین بوشهر که سقوطش به لیگ دسته دوم قطع شده افزود: من  از زحمات شهرداری بوشهر که در این چند ساله واقعاً بار مالی شاهین را به دوش کشید تشکر می کنم ولی امسال واقعیتش هیچ اراده‌ای از طرف مسئولین برای ادامه فعالیت تیم شاهین وجود نداشت. یعنی هیچ بودجه ای مصوب نشد و با کمک چند نفر از دوستان به هر زحمتی که بود شاهین فعالیتش را شروع کرد، در ادامه مشکلات مالی باعث شد تیم  تمرین نکند و بازیکنان از نظر روانی شرایط خوبی نداشته باشند البته من در آن زمان نبودم و پنج هفته است که یه تیم اضافه شدم و دوستان قبل از ما هم خیلی زحمت کشیدند ولی تیمی که تمرین نکند مسلما نمی تواند خوب بازی کند، در چند بازی گذشته شهرداری مبلغی از پول بازیکنان را پرداخت کرد و ما توانستیم تمرینات منظمی را انجام بدهیم و شرایط تیم را بهتر کنیم و نسبت به گذشته شاهین بازی هایش را با حداقل امتیاز واگذار کرد و آبرومندانه تر بازی می کنیم.
آرامش در پایان یادآور شد: دوستان خیلی راحت اتهام می زنند، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفته مطمئناً بازیکنان شاهین تبانی کرده و خیلی راحت این حرف را میزنند آدم باید خدا را هم در نظر بگیرد و دلایلی داشته باشد ، مسلما شاهین که تیمی  با اصالت، با قدمت و آبرو است، این وصله ها به باشگاه ما نمی چسبد. در فوتبال مشکلاتی وجود دارد ولی این مسائل را از طرف شاهین بوشهر رد می کنم.