در صفحات مجازی اینطور خبررسانی شده که غلامرضا جباری به جای محمد محمدی به عنوان مدیر تیم امید یا همان سرپرست انتخاب شده است.

جباری: کارها را انجام می دهم تا مدیر معرفی شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا جباری که ریاست دپارتمان کمیته جوانان و ریاست کمیته آموزش را برعهده دارد در واکنش به این خبر می گوید: از آنجایی که تیم ملی امید خرداد ماه باید به بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا برود و اینکه محمد محمدی از سمت خود استعفاء کرده من در حال انجام کارهای معوقه تیم ملی امید هستم تا در روزهای آینده یکی به عنوان سرپرست تیم ملی امید انتخاب شود. به هر صورت کارها نباید روی زمین بماند و همان طور که اشاره کردم تا انتخاب سرپرست تیم امید من به اتفاق همکارانم در کمیته جوانان کارها را پیش می بریم.

غلامرضا جباری در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می شود؟ گفت: کمیته فنی در مرتبه قبلی با 4 مربی مذاکره و سوابق آنها را بررسی کرد و بعد از این به این جمع بندی رسید که باید گزینه های جدیدی از سوی کمیته جوانان معرفی شود. بر همین اساس ما سوابق و برنامه 5 مربی دیگر را در اختیار کمیته فنی قرار می دهیم تا با آنها هم همانند گزینه های قبلی مصاحبه شود. به نظر من در اواخر هفته جاری یا اوایل هفته  آتی تکلیف کادر فنی تیم ملی جوانان مشخص می شود.